اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک بوشهر:

محدودیت‌های وارداتی بندر دیلم کاهش می‌یابد / درآمد 1330 میلیارد تومانی گمرکات بوشهر

مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه گمرکات این استان در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک هزار و 331 میلیارد تومان داشته‌اند، گفت: حضور سازمان‌های همجوار و ذی‌ربط در امر تجارت موجب کاهش محدودیت‌های وارداتی بندر دیلم خواهد شد.

محدودیت‌های وارداتی بندر دیلم کاهش می‌یابد / درآمد 1330 میلیارد تومانی گمرکات بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالفضل اکبرپور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره استاندارد شهرستان دیلم اظهار کرد: اگر دستگاه‌های متولی امر تجارت استان همچون گمرک با تمامی توان وارد عرصه خدمت شوند شاهد توسعه این بندر تاریخی خواهیم بود.

وی افزود: گمرک این افتخار را دارد که با بیش از 30 نفر از نیروهای خود در دیلم مستقر شده و به جرات می‌توان گفت تنها اداره‌ای در امر تجارت استان است که با تمام توان به مردم و تجار و بازرگان این بندر خدمت می‌کند.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با ابراز خرسندی از راه اندازی اداره استاندارد شهرستان دیلم، گفت: یکی از سازمان‌های همجوار گمرک که نقش بسزایی در تسریع و ترخیص کالا دارد، اداره استاندارد است که خوشبختانه امروز شاهد راه اندازی این اداره در بندر دیلم هستیم.

اکبرپور افزود: امید می‌رود با توجه به اینکه در آینده‌ای نزدیک امکان آزمایش و تعیین استاندارد کالاهای قابل ورود در گمرک دیلم فراهم شود به همان میزان محدودیت‌های ورود کالا از این گمرک نیز برقرار می‌شود.

وی به درآمد گمرکات استان بوشهر در سال 91 اشاره کرد و گفت: گمرکات استان بوشهر در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک هزار و 331 میلیارد تومان داشته‌اند که از این میزان درآمد بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان در گمرک بوشهر و مابقی در دیگر گمرکات کسب شده است که این اختلاف درآمدی در دیگر گمرکات نسبت به گمرک بوشهر نشان از کمبود زیرساختها در این بنادر دارد.

مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: رتبه بندی گمرکات مهم نیست اما آنچه بسیار مشهود است اختلاف معنی داری است که بین گمرک بوشهر با دیگر گمرکات استان وجود دارد و این فاصله به دلیل عدم زیرساخت‌های لازم و حضور همه جانبه دستگاه‌های متولی در این بنادر است.

اکبرپور ابراز امیدواری کرد: با توجه به قدمت تاریخی گمرک دیلم، امید می‌رود با برطرف کردن مشکلات و تنگناهای زیرساختی آن شاهد شکوفایی و تاثیرگذاری آن در شمال استان باشیم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول