اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

توقیف کشنده‌های مواد سوختی حاوی مدارک جعل گمرکی بین‌المللی در پیرانشهر

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: کشنده‌های مواد سوختی حاوی مدارک جعلی گمرکی بین‌المللی در پیرانشهر توقیف شدند.

توقیف کشنده‌های مواد سوختی حاوی مدارک جعل گمرکی بین‌المللی در پیرانشهر

شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با تلاش مأموران گمرک تمرچین 19 دستگاه تریلر کشنده مواد سوختی حاوی مدارک جعلی بین‌المللی توقیف شد.

وی تصریح کرد: به دنبال شکایت فردی در ارتباط با جعل اسناد شرکت تجاری در ایران، توسط فردی به هویت جلال مسئول شرکت تقلبی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران هنگ مرزی پیرانشهر قرار گرفت.

عباسی افزود: در ادامه تحقیقات نامحسوس، مشخص شد که تعداد 19 دستگاه خودرو کشنده مواد سوختی متعلق به شرکت تقلبی، قصد ورود از گمرک تمرچین به خاک کشور ایران را دارند.

وی اعلام کرد: با توجه به جایگاه گمرک تمرچین از نظر نبض صادراتی در اقتصاد استان موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و با تشدید اقدامات کنترلی و امنیتی، کشنده‌های حامل مدارک جعل گمرکی بین‌المللی شناسایی شده و با اخذ دستور مقام قضایی تمام خودروها توقیف و به همراه 19 راننده متخلف، برای انجام تحقیقات بیش‌تر، تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارائه داده شده است.

عباسی با اشاره به اعتراف‌ رانندگان متخلف، گفت: در بازجویی از رانندگان احراز شد که مسئول شرکت تقلبی بنام جلال، اقدام به کپی‌برداری از مجوزهای شرکتی معتبر کرده و با نام آن شرکت اقدام به ترانزیت غیرقانونی کالا و مواد سوختی می‌کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با تذکر به رانندگان متخلف، خاطرنشان کرد: به رانندگان متخلف توصیه می‌شود که هرگونه ترانزیت کالا را با مدارک معتبر انجام داده تا گرفتار چنین دامی نشوند.

وی افزود: تمام رانندگان با اخذ دستور قضایی محروم از رانندگی شده تا با تکمیل نهایی پرونده به مجازات قانونی خود برسند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول