اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه جاری

پارک تخصصی بانوان در سنندج افتتاح می‌شود

شهردار سنندج گفت: پارک تخصصی بانوان تا پایان اردیبهشت ماه ‌جاری در محوطه پارک جنگلی توس نوذر این شهر بهره‌برداری می‌شود.

پارک تخصصی بانوان در سنندج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج اظهار داشت: این پارک به مساحت دو هکتار شامل فضای سبز، اماکن ورزشی و فرهنگی و پارکینگ با تصویب کارگروه بانوان و خانواده استان کردستان و همکاری شهرداری سنندج در محل پارک جنگلی و تفریحی توس نوذر شهر سنندج احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، با بهره‌برداری از این پروژه بانوان سنندجی می‌توانند در رشته‌های بسکتبال، والیبال، اسکیت، تنیس روی‌میز، دوچرخه‌سواری و  بدمینتون در فضای مناسب و مطلوب به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

شهردار سنندج همچنین از ایجاد مکان تفریحی برای کودکان در این مجموعه ورزشی خبر داد و گفت: کتابخانه، پارک کودک و دیگر بسترهای فرهنگی مورد نیاز بانوان سنندجی نیز در این پارک پیش‌بینی شده است.

شریعتی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار استخر سرپوشیده نیز برای بانوان در این مجتمع ایجاد می‌شود، افزود: توجه به نیازهای اساسی ورزشی و فرهنگی بانوان و فراهم ساختن مکانی مناسب برای فعالیت ورزشی بانوان از مهم‌ترین اهداف احداث این مجتمع ورزشی است.

وی در پایان با بیان اینکه امکان محصور کردن کل پارک وجود ندارد، افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت این مجتمع ورزشی فرهنگی اندیشیده شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه سبک زندگی اسلامی و  ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه عنوان کرد: جامعه امروز ما مدیون زنان پویا و ایثارگر است و گرامیداشت مقام زنان به ویژه مقام مادر در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

سهیلا نصرصادقی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته زن در سال‌جاری حول سه محور تعریف شده و به منظور اجرای آنها برنامه‌ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

وی از توسعه سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی فاطمی و ارج گذاشتن به مقام زن و مادر به عنوان دو محور برنامه‌های هفته زن در استان نام برد و متذکر شد: محوریت سوم برنامه‌ها در این هفته تلاش در راستای بصیرت‌افزایی در بین بانوان به منظور حضوری دشمن‌شکن و بابصیرت در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/79002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول