اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شال خبر داد

بهره‌برداری از پارک‌های محله‌ای در شال

شهردار شال از بهره‌برداری از طرح پارک‌های محله‌ای در شهر شال خبر داد.

بهره‌برداری از پارک‌های محله‌ای در شال

نبی‌الله اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون ضرورت گسترش فضای سبز عمومی شهر شال اظهار داشت: بازپیرایی فضای سبز، کاشت گل‌های فصلی و کاشت فضای سبز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اردیبهشت‌ ماه 92 شهرداری شال است.

شهردار شال افزود: اصلاح کامل میدان شهید آقا حسین و نصب حفاظ دو کیلومتری در بلوار امام خمینی (ره) نیز توسط شهرداری و با تخصیص اعتبار لازم به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: رنگ‌آمیزی جداول شهری در شال نیز طی یک ماه گذشته به اتمام رسیده است و شهر شال به عنوان شهری نمونه در حوزه فضا‌سازی رشد قابل توجهی را در این بخش شاهد بوده است.

شهردار شال ادامه داد: ترمیم امکانات و تجهیزات پارک‌های محله‌ای و نصب سرپوش فضاهای باز نیز توسط شهرداری شال در حال پیگیری است.

اکبر‌پور ادامه داد: لایروبی و نظافت جوی‌ها، جداول و خط‌کشی خیابان‌ها نیز از پروژه‌های به انجام رسیده شهرداری شال است. استقرار کشیک خدمات‌رسان شهرداری برای ایام تابستان برای شهر شال نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح لکه‌گیری سطح شهر شال با سرعت در حال انجام است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و تحول آفرین شهر شال با توجه به برنامه و طرح‌های پیش‌بینی شده شهرداری در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/77005/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول