اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

بیداری اسلامی جهان اسلام را به قطب قدرت مبدل کرده است

امام جمعه دزفول گفت: بیداری اسلامی، جهان اسلام را از حاشیه معادلات بین‌المللی خارج و به قطب قدرت تبدیل کرده است.

بیداری اسلامی جهان اسلام را به قطب قدرت مبدل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی (ع) اظهار کرد: برای حفظ آرامش سیاسی در آستانه انتخابات، مسئولان سیاسی، قوای مجریه، مقننه، قضائیه و رسانه‌ها باید در جامعه تلاش کنند.

*انتخابات

وی با بیان اینکه شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی هشیار باشند زیرا دشمن در تلاش است تا از برخی روزنه‌ها نفوذ کند، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باعث شتاب بخشی به پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: فضای جامعه باید آرام و بدون تشنج باشد تا مردم با فکری باز پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و اصلح‌ترین را برگزینند.

*اتحاد

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات، انرژی مضاعفی برای فائق آمدن بر مشکلات به مسئولان منتقل می‌کند، گفت: اتحاد و همدلی برای مقابله با توطئه‌های دشمن لازم است.

قاضی دزفولی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کس آرامش سیاسی کشور را متشنج کند به مملکت خیانت کرده است،‌ گفت: مردم حق دارند در فضایی آرام و به دور از تنش پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافته و رای خود را به صندوق بیندازند.

*بیداری اسلامی

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به برگزاری اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این اجلاس ابعاد مختلف جریان بیداری اسلامی را تبیین کرد.

قاضی دزفولی جنگ و نزاع در سوریه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نزاع، نزاع حق و باطل است.

امام جمعه دزفول به طرح وزارت دفاع آمریکا در خصوص حمله به سوریه و جنایات تروریست‌ها در حمله به یکی از حرم های مقدس این کشور اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها اعلام کرده‌اند که در صورت تسلط بر سوریه حرم حضرت زینب(س) را تخریب می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بیداری اسلامی، جهان اسلام را از حاشیه معادلات بین‌المللی خارج و به قطب قدرت تبدیل کرده است، عنوان کرد: هدف از بیداری اسلامی از منظر مقام معظم رهبری را ایجاد تمدنی اسلامی است.

انتهای پیام/72001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول