اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه استان:

دشمنان درصدد ایجاد بحران هویتی هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در‌صدد ایجاد بحران هویت، مقبولیت و مشروعیت هستند تا بتوانند به اعتماد به نفس ملت ضربه وارد کنند.

دشمنان درصدد ایجاد بحران هویتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل و در گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در جمع نمازگزاران اردبیل اظهار داشت: واقعیت این است که اقتصاد مقاومتی با اصلاح شیوه و روش زندگی اتفاق می‌افتد چرا که ما باید در تمام شئون زندگی اعم از عروسی‌ها، جشن‌ها و مجالس خود بکوشیم تا در خوردن و آشامیدن و مصرف کردن صرفه‌جویی را در اولویت قرار دهیم که به نظر می‌رسد در این محافل حرکت و اقدام ما هیچ همخوانی با الگوی اسلامی زیست شایسته ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی بعد از پایان جنگ هشت ساله گاردشان را عوض کرده و در فاز شبیخون فرهنگی و تهاجم گسترده در این عرصه وارد شده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود سعی کرد ضربات سهمگینی را از این طریق به نظام اسلامی وارد کند که به واسطه کوتاهی برخی نهادهای فرهنگی، دشمنان در برخی از اهداف موفق شده و جای پایی برای خود پیدا کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد:‌ بعد از هشدارها و انذارهای مقام معظم رهبری مبنی بر خطرناک بودن ناتوی فرهنگی دشمن تعبیر دیگری را معظم له به کار بردند که با عنوان قتل عام فرهنگی یاد می‌شود که دشمن این بار با ابزار اینترنت و ماهواره وارد خانه‌ها شده و نسل آینده را با چالش‌های واقعی روبه‌رو کرده است.

کریمیان گفت: در این مسیر نیز بصیرت و شناخت ملت تا حد زیادی هجمه‌ها را خنثی و دشمن را ناامید کرد اما با توجه به اینکه ماهیت استکبار و مخالفت با اسلام و حقیقت آن است این بار دشمن در توطئه اقتصادی سعی کرد فضا را برای کشور و ملت ما تنگ کند که در این راستا مقام معظم رهبری با طرح حماسه سیاسی و اقتصادی و اقتصاد مقاومتی سعی کردند حرکت دشمن را سد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی قادر خواهیم بود جلوی ترفند دشمن را بگیریم و این امر با اصلاح شیوه زندگی و تغییر برخی از آدات غلط اتفاق می‌افتد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خواستار راه‌اندازی نهضت روشنگری از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاع‌رسانی جمعی شد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها دوای درد ما در غلبه بر مشکلات اقتصادی است چرا که ما برای قطع وابستگی به نفت و افزایش تولید ناخالص ملی نیاز به بسترهای تولیدی، حمایتی و سازندگی داریم که بسیج سازندگی نیز در همین راستا شکل گرفته است.

کریمیان افزود: بسیجیان که در تمام صحنه‌ها آزمون پس داده هستند امروز در عرصه سازندگی و دفع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن در صحنه هستند به طوری که دشمن تلاش می‌کند به هر شیوه‌ای بحران هویتی و مقبولیت و مشروعیت نظام را ایجاد کند تا اعتماد به نفس ملت را خدشه‌دار کند که در این باب بسیج هوشیارانه در صحنه است.

وی تصریح کرد: اگر به مبانی اقتصاد مقاومتی تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنیم تولید ما ارتقا یافته و اعتماد به نفس ما افزون‌تر خواهد شد و به یقین قادر خواهیم بود بر تمام مشکلات فائق آییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، بسیج را قوت قلب و بازوی توانمند انقلاب اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: بسیجیان با ولایت‌مداری و بصیرت و در صحنه بودن در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیز نقش پیشتازی خود را ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول