اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه:

دشمنان با هجمه فرهنگی به جنگ با مسلمانان آمده‌اند

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه به توطئه‌های گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت:دشمنان با هجمه فرهنگی به جنگ با مسلمانان آمده‌اند.

دشمنان با هجمه فرهنگی به جنگ با مسلمانان آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: گسترش تعاملات بین ملت‌ها و تحول در وسایل ارتباط جمعی زمینه را برای کاهش قدرت و نفوذ حکومت‌ها فراهم کرده است.

به گفته وی، کار به جایی رسیده است که نفوذ فرهنگی و رسانه‌ای و تعامل اندیشه‌ها و افکار جای نفوذ حکومت‌ها را گرفته ‌است.

وی افزود: متأسفانه در این حوزه دشمنان اسلام چند قدم جلوتر بوده و با بهره‌مندی از توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خویش به دنبال تسلط بر افکار و عقاید مسلمانان و ایجاد تفرقه و نفاق در صفوف به هم پیوسته مسلمانان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه تصریح کرد: دشمنان از نفوذ فرهنگ و رسانه‌ای به عنوان اسلحه‌ای کارا استفاده کرده و بر نفوذ سیاسی و اقتصادی خود در جوامع اسلامی می‌افزایند.

حسینی خاطرنشان کرد: باید نهادهای متولی امور فرهنگی با تلاش و همتی مضاعف به مقابله با این توطئه‌ها پرداخته و با بهره‌مندی از توانمندی‌های بالای نخبگان، علما و اصحاب اندیشه وارد این کارزار شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه افزود: فرهنگ مرز و مکانی نمی‌شناسد و به جرأت می‌توان گفت که مرز فرهنگ در خانه‌های همه مسلمانان بوده و از هرجای کشور امکان دارد که مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار گیریم.

حسینی تصریح کرد: هم‌اکنون که به فضل الهی مسلمانان جهان در مسیر خودباوری و بازیابی هویت اسلامی خویش هستند، دشمنان به تکاپو افتاده و با انواع توطئه‌ها در راستای کم‌رنگ کردن موج بیداری اسلامی هستند.

وی افزود: ایران اسلامی الگوی عملی خودباوری و عزت برای همه مسلمانان بوده و مبدأ و منشأ خودباوری و موج بیداری اسلامی است.

حسینی ابراز داشت: همه مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ باید به این باور برسند که ما با تمدن و فرهنگ والای ایرانی اسلامی خویش می‌توانیم با موضع‌گیری‌های منطقی بر افکار و اندیشه‌های جهانیان تأثیرگذار باشیم و توطئه‌های گسترده فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان را به خودشان برگردانیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پایان اضافه کرد: در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار همدیگر چه در مبحث تشکیل حکومت و چه در استمرار آن شریک و همدل بوده و در حال حاضر نیز اقتدار و عزت روزافزون کشور مرهون حضور گسترده توده‌های مردم و بصیرت و آگاهی آنان نسبت به توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول