اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-48

حضور در پای صندوق‌های رای تثبیت‌کننده قدرت نظام است

امام جمعه هادی‌شهر در مازندران گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تقویت نظام و تثبیت‌کننده اقتدار و قدرت جامعه است.

حضور در پای صندوق‌های رای تثبیت‌کننده قدرت نظام است

حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و  اظهار داشت: مردم ایران برای دفاع از جمهوری اسلامی و منافع ملی باید حضور گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برنامه‌ریزی‌های حجیمی برای کاهش میزان مشارکت مردمی در انتخابات آینده در دست اجرا دارند، اظهار کرد: وظیفه شرعی، ملی و اجتماعی هر ایرانی است که در این امر مهم شرکت کند.

امام جمعه هادی‌شهر در مازندران با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای موجب تقویت نظام و تثبیت‌کننده اقتدار و قدرت جامعه می‌شود،اضافه کرد: حضور در صحنه انتخابات یک وظیفه ملی است و سرنوشت مردم ما را برای چهار سال آینده تعیین می‌کند.

رضایی در ادامه به فتنه سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از فتنه سال 88 عزم‌شان را برای برنامه‌ریزی برای ایجاد یاس و ناامیدی و تحمیل فشارهای فراوان بر ملت بنا نهاده‌اند اما آنها باید بدانند ملت مسلمان ایران با هدایت رهبری آگاه و هوشمند بار دیگر در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر می‌آفریند.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: معنای حماسه سیاسی این است که مردم ما در صحنه مسائل سیاسی که یکی از جلوه‌های بارز آن حضور در انتخابات است با حضور پرشور خود صحنه انتخابات را به یک صحنه حماسی تبدیل کنند.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول