اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

اتاق فکر بانوان آبیکی بهترین مرکز برای مشاوره به مسئولان است

فرماندار شهرستان آبیک گفت: اتاق فکر بانوان این شهرستان بهترین مرکز برای مشاوره به مسئولان محسوب می‌شود.

اتاق فکر بانوان آبیکی بهترین مرکز برای مشاوره به مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در نشست با کارمندان زن ادارات مختلف شهرستان آبیک اظهار داشت: اتاق فکر بانوان شهرستان آبیک بهترین مرکز برای مشاوره به مسئولان است چراکه می‌توان با تصمیم‌گیری‌های درست و به موقع در راستای رفع مشکلات بانوان این شهرستان گام برداشت.

وی افزود: بانوان کارمند علاوه بر مسئولیت کار اداری خود، مسئولیت خانه‌داری و رسیدگی به خانواده را نیز بر عهده دارند که امری خطیر و سنگین است.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه زنان به نکات ظریف و ارزنده‌ای اشاره داشته‌اند و در برخی از فرمایشات نورانی خود مقام زنان را بالاتر از مردان ذکر کرده‌اند که بانوان جامعه باید به این نکات ارزنده توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه زنان محجبه در زندگی منظم‌تر، موفق‌تر و مسئولیت‌پذیرتر هستند، تصریح کرد: کارمندان زن در ادارات از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان داشت: متأسفانه در جوامع غربی همه چیز فست فودی شده است ولی بانوان ایرانی اگر اشتغال هم داشته باشند به وضعیت زندگی خود رسیدگی کرده و بنیان خانواده را مستحکم می‌کنند.

داداشی یادآور شد: باید فرهنگ ورزش در بین بانوان نهادینه شود تا علاوه بر کسب نشاط و شادابی خود، به فضای حاکم بر خانواده نیز شادابی ببخشند.

وی اضافه کرد: اگر بانوان کارمند در آغاز صبح که به ادارات می‌روند و مشغول کار می‌شوند، نیت رضای الهی را لحاظ کنند علاوه بر ذوق و شوق، آرامش روانی در وجودشان تبلور می‌یابد.

این مسئول ابراز داشت: اگر هدف از کار کردن کسب رضای الهی نباشد چیزی جز خستگی و عصبانیت و همچنین بروز بیماری‌های مختلف نصیب انسان نمی‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک اظهار داشت: کارمندان و مسئولان ادارات باید با ایمان داشتن به اعتقاداتشان و تقویت معنویت در خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

حضور در انتخابات حماسی باشد

داداشی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات باید حماسی باشد، گفت: کارمندان زن ادارات مختلف نه تنها خود و خانواده‌شان بلکه باید اقوام و دوستان و آشنایان خود را به شرکت در انتخابات تشویق کرده و باری دیگر حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب کاهش تحریم‌ها می‌شود که امسال نیز مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات خرداد ماه جاری خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان خواهند کشید.

این مسئول بیان کرد: سالی دو بار با بانوان کارمند ادارات مختلف شهرستان آبیک نشست خواهیم داشت و از کارمندان نمونه زن تجلیل خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: امیدواریم با هم‌فکری بانوان اتاق فکر شهرستان آبیک بتوانیم در راستای برطرف کردن معضلات و مشکلات حوزه‌های مختلف این شهرستان گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

انتهای پیام/77006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول