اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

تفکر لیبرال و دموکراسی غربی به بن‌بست رسیده است

امام جمعه بویین زهرا گفت: تفکر غربی با توجه به موج بیداری ملت‌ها همانند تفکر سوسیالیستی شرق از بین رفته و جز نام چیزی از این تمدن باقی نمی‌ماند و تفکر لیبرال و دموکراسی غربی به بن‌بست رسیده است.

تفکر لیبرال و دموکراسی غربی به بن‌بست رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در دیدار با تعدادی از جوانان و فعالان فرهنگی شهر بویین زهرا اظهار داشت: نظام سرمایه‌داری غرب به سردمداری آمریکا امروز در بد‌ترین شرایط خویش قرار گرفته و ابعاد انزوا و ضعف این نظام مادی روز به روز بیشتر‌ نمایان‌ می‌شود.

امام جمعه بویین زهرا افزود: فرافکنی و کشاندن درگیری‌ها و مشکلات به اقصی نقاط عالم و منحرف ساختن ذهن‌ها و افکار از انواع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و هجوم بر مسائل حاشیه‌ای بی‌ارتباط با بحران اقتصادی همه و همه دلیل بر به بن‌بست رسیدن تفکر لیبرال و دموکراسی غربی است.

زرینه با بیان اینکه نظام مادی غرب امروز شدیدا دچار تناقض گفتاری و رفتاری است، ابراز داشت: تناقض در حقوق بشر، تناقض در برخورد با پدیده تروریسم که در حقیقت ساخته خود آنان است، تناقض در محکومیت سلاح‌های کشتار جمعی از علل افت و سقوط استکبار جهانی شمرده می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نفاق و دورویی آشکار غربی‌ها در مسائل گوناگون بین‌المللی کاملا بر تمام مردم دنیا مشهود بوده و مردم دنیا پی به پشت پرده و باطن شعارهای عوام‌فریبانه نظام سلطه برده‌اند.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه تشتت رسوایی غرب امروز به صدا درآمده و نیت‌های پلید مستکبران بر همگان آشکار شده، تصریح کرد: تمام کشور‌های دنیا امروز متوجه شده‌اند که کشورهای استکباری جز به منافع خویش به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

زرینه متذکر شد: غارت، چپاول و استعمار‌گری وجه مشترک و مقصد نهایی نظام سرمایه‌داری غرب بوده و با توجه به وقوع موج بیداری اسلامی و آگاهی ملت‌های دیگر در جای جای دنیا نشان می‌دهد که تمدن غرب نیز همانند تفکر سوسیالیستی شرق به موزه رفته و در آینده جز نام بد از این تمدن چیزی باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/77005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول