اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

غرب به دنبال حاکمیت بی‌ثباتی و بی‌نظمی در کشور است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: ایجاد اختلاف بین مسئولان توطئه دشمن بوده و غرب به دنبال حاکمیت بی‌ثباتی و بی‌نظمی در کشور است.

غرب به دنبال حاکمیت بی‌ثباتی و بی‌نظمی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شعبان‏علی رمضانیان ظهر امروز در همایش بزرگ فرهنگیان بسیجی استان سمنان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: دوران زندگی این بانوی بزرگوار به چهار مقطع اساسی تقسیم می‌شود که مقطع نخست زندگی آن حضرت مربوط به دوره‌ای است که پیامبر(ص) در شعب‌ابی‌طالب به مدت سه سال در محاصره‌ای سخت قرار گرفتند.

وی افزود: دوره دوم زندگی حضرت فاطمه(س) مربوط به دولت‌سازی امام است؛ یعنی آن زمانی که پیامبر(ص) پایه‌های حکومت اسلامی را مستحکم کردند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: دوره سوم مربوط به زمانی است که اسلام به نقطه اوج خود رسیده بود و دوره پایانی زندگی حضرت فاطمه(س) بعد مقطع زمانی رحلت پیامبر(ص) است که حضرت زهرا(س) در این مقطع به حمایت، پشتیبانی و دفاع جانانه از ولایت پرداخت.

رمضانیان با اشاره به نامگذاری حکیمانه سال‌ 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: دشمنان در سال‌های اخیر زمین بازی را عوض کردند و با ورود به فضای فرهنگی، جنگ نرم را علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

وی افزود: دشمنان در ادامه مسیر جنگ نرم احساس کردند که دیگر راهی در ممانعت حرکت رو به جلوی ایران ندارند؛ مگر اینکه مقوله اقتصاد را به دست گیرند و به بهانه فشار اقتصادی زمینه ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام را فراهم کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: این مقطع حساس همان پیچ تاریخی است که امام خامنه‌ای به آن اشاره کردند و اگر از این پیچ تاریخی عبور کنیم و موانع را پشت سر بگذاریم به یقین هیچ قدرتی جلودارمان نخواهد بود.

رمضانیان همچنین به بیان برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان در سال 91 پرداخت و گفت: دشمن در سال 91 چند برنامه کلیدی را اجرا کرد تا در سال 92 میوه و حاصلش را به دست آورد و از این طریق مقاصد و اهدافش را پیش ببرد.

وی گفت: وارد کردن فشار اقتصادی بر جامعه نخستین برنامه کلیدی دشمن در سال 91 بود که هدف دشمن از اجرای این برنامه ناامیدی مردم از نظام و اینکه مردم مقابل مسئولان عالی نظام بایستند، بوده است؛ چرا که دشمنان می‌دانند تا روزی که مردم پشتیبان نظام هستند آنها به اهدافشان نخواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: برنامه دوم دشمنان در سال 91 فشار بر مسئولان نظام بود که از این طریق بتوانند بین مسئولان اختلاف ایجاد کنند و زمینه بی‌ثباتی و بی‌نظمی در کشور را حاکم کنند.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول