اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز تمرینات تیم‌های والیبال خراسان‌رضوی در رده‌های سنی مختلف

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: تمرینات آمادگی تیم های والیبال رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید استان برای حضور در رقابت های مختلف قهرمانی کشور آغاز شد.

آغاز تمرینات تیم‌های والیبال خراسان‌رضوی در رده‌های سنی مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، جواد فخار اظهار کرد: با توجه به آغاز رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور پس از اتمام سال تحصیلی و آغاز تعطیلات تابستانی، تمرینات متمرکز تیم‌های والیبال رده‌های سنی مختلف استان زیر نظر محمد رضایی مسئول کمیته مربیان هیئت استان در سالن مهران مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور جعفر عطارزاده به عنوان مربی در تمرینات تیم نوجوانان استان، عنوان کرد: تیم‌های والیبال رده‌های سنی جوانان و امید خراسان‌رضوی نیز به ترتیب با مربیگری سید حسین سیدزاده و رضا تابعی تمرینات منظم هفتگی خود را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی به برگزاری جلسه انتخاب مسئولان کمیته‌های داوران و مربیان این هیئت در روز جمعه 13 اردیبهشت ماه اشاره و عنوان کرد: تمرینات تیم‌های والیبال بانوان استان در رده‌های سنی مختلف نیز هفته آینده آغاز می‌شود.

فخار ادامه داد: یک دوره کلاس مربیگری درجه سه والیبال نیز با حضور 50 متقاضی مرد و زن از سراسر استان از روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی کارگران مشهد آغاز می شود و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

وی در ارتباط با زمان برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان خراسان‌رضوی گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه 14 اردیبهشت با حضور سرپرستان هشت تیم راه یافته به این مسابقات در محل هیئت والیبال خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، با مشخص شدن میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/70001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول