اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا/ اعزام هواداران کاله به آزادی

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور 13 تیم برتر این قاره از فردا در حالی آغاز می‌شود که در آن کاله مازندران تنها نماینده ایران اسلامی است.

آغاز رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا/ اعزام هواداران کاله به آزادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور 13 تیم برتر این قاره از فردا آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها امسال از اول تا نهم اردیبهشت ماه به میزبانی ایران در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران دنبال خواهد شد که کاله مازندران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده کشورمان به دیدار حریفان خود می‌رود.

با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در گروه نخست این مسابقات کاله مازندران با نمایندگان کویت، امارات و چین تایپه هم‌گروه شده است که نماینده کشور کویت در این رقابت‌ها حضور ندارد.

در گروه دوم نیز نمایندگان قطر، ازبکستان و عراق روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در گروه سوم هم تیم‌های باشگاهی چین، هند و لبنان و در گروه چهارم نمایندگان قزاقستان، ژاپن، عمان و مالدیو با یکدیگر مصاف می‌کنند.

در مرحله نخست دور مقدماتی این رقابت‌ها پنج بازی در هر روز برگزار می‌شود که در نهایت بیش از 40 دیدار در مجموع این رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

از ساعت 9 صبح فردا یک شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران نخستین دیدار رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در سال 2013 با بازی دو نماینده لبنان و هند از گروه سوم آغاز می‌شود و در ادامه تیم‌های باشگاهی ازبکستان و عراق، عمان و قزاقستان و ژاپن و مالدیو به دیدار یکدیگر می‌روند البته در گروه نخست نیز دو تیم امارات و کویت باید با یکدیگر روبرو می‌شدند که به دلیل عدم حضور نماینده کویت این دیدار برگزار نمی‌شود.

از ساعت 17 فردا هم دو تیم کاله مازندران تنها نماینده ایران اسلامی در این مسابقات به مصاف چین تایپه می‌رود که می‌تواند از حساس‌ترین دیدارهای روز نخست باشد.

در روز دوم نیز نماینده باشگاه‌های ایران اسلامی از ساعت 17 دوشنبه به مصاف امارات می‌رود.

در روز سوم هم کاله مازندران باید از ساعت 17 به مصاف کویت می‌رفت که به دلیل عدم حضور نماینده این تیم در مسابقات، این دیدار برگزار نمی‌شود.

با پایان دور نخست مرحله مقدماتی که روزهای اول، دوم و سوم اردیبهشت دنبال می‌شود از هر گروه دوم تیم به مرحله دوم مقدماتی صعود می‌کنند که در آن مرحله نیز هشت تیم باشگاهی آسیا در دو گروه چهار تیمی ساماندهی شده و تیم‌های گروه نخست با دو تیم گروه سوم دیدار کرده و دو تیم گروه‌های دوم و چهارم نیز با یکدیگر روبرو می‌شوند.

البته تیم‌های صعود کننده به دور دوم مقدماتی برای کسب رده‌های اول تا چهارم باشگاه‌های آسیا نبرد می‌کنند و تیم‌های دیگر نیز جهت کسب رده‌های نهم تا سیزدهم با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

تیم‌های حاضر در این مسابقات جمعه هفته جاری را استراحت می‌کنند تا از شنبه آینده رقابت‌ها شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

روز دوشنبه آینده نیز با انجام دیدارهای فینال و رده‌بندی تیم‌های اول تا چهارم مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا در سال 2013 مشخص می‌شود.

کاله مازندران سال گذشته با حضور در مسابقات باشگاهی والیبال آسیا تجربه این میادین را داشته و توانست به مقام سومی آسیا دست یابد.

در مجموع این تیم در چهار دوره حضور خود در عرصه حرفه‌ای والیبال دو مقام سومی و دو مقام قهرمانی دیگر در لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

 اعزام هواداران کاله مازندران به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران

باشگاه ورزشی کاله مازندران نیز برای رفاه حال هواداران این تیم، اقدام به اعزام مشتاقان والیبال برای دو بازی اول مرحله گروهی این تیم در روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته جاری کرده است.

این باشگاه از همه افرادی که تمایل به تماشای نزدیک دیدارهای کاله مازندران با نمایندگان چین تایپه و امارات را دارند خواست برای عزیمت به تهران ساعت هشت صبح روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در این باشگاه حضور داشته باشند.

این تیم که از هشتم فروردین ماه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است با همه بازیکنان ملی‌پوش خود به جز شهرام محمودی تمرینات و اردوی مطلوبی را پشت سر گذاشته و با برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان و تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران اسلامی وضعیت مطلوبی دارد و آماده رویارویی با رقبای خود در قاره کهن آسیا است.

----------------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر

انتهای پیام/86012/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول