اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فینالیست شدن کاله در جام باشگاه‌های آسیا

والیبال‌دوستان مازندرانی برای جهانی شدن کاله به پایتخت می‌روند

در حالی کاله مازندران از ساعت 17 امروز در دیدار پایانی جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در تهران به مصاف الریان قطر می‌رود که طرفدران زیادی از مازندران عازم سالن آزادی تهران شدند.

والیبال‌دوستان مازندرانی برای جهانی شدن کاله به پایتخت می‌روند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان آسیا که با حضور 13 تیم برتر این قاره از اول اردیبهشت ماه امسال به میزبانی ایران اسلامی در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد امروز با مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

کاله مازندران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به عنوان تنها نماینده کشورمان بدون شکست و با نشان دادن شایستگی‌های خود راهی دیدار پایانی شد.

نماینده کشورمان ایران روز گذشته با شکست قاطعانه و سه بر صفر تیم والیبال یونینگ چین از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در تهران با شایستگی تمام به دیدار فینال صعود کرد.

در این دیدار که از ساعت 17 روز شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد شاگردان بهروز عطایی به عنوان قهرمان و نماینده والیبال باشگاه‌های کشورمان توانستند همانند دیگر دیدارها بدون شکست به کار خود ادامه دهند و چشم‌بادامی‌های اساطیری را در ابهت و قدرت خود غرق کنند.

 آملی‌ها به تهران می‌روند

 

آملی‌هایی که در بیش از چهار سال حضور کاله مازندران در لیگ برتر همیشه و در هر شرایطی یار و بزرگترین حامی این تیم بودند در این دیدار نیز با عزیمت به تهران سبزجامگان شمال کشور را تنها نگذاشتند.

البته باشگاه ورزشی کاله مازندران روز یکشنبه نیز در اطلاعیه‌ای بر روی سایت خود اعلام کرده که برای رفاه حال مردم والیبال‌دوست، اقدام به اعزام هواداران برای بازی فینال روز دوشنبه کرده است.

در این اطلاعیه که ششمین فراخوان این باشگاه محسوب می‌شود از همه هواداران و والیبال‌دوستان که مایل به عزیمت به تهران برای مشاهده دیدارهای دو تیم کاله نماینده ایران و الریان قطر هستند درخواست شد از ساعت هشت صبح در این باشگاه حاضر باشند.

این تیم برای حمایت هواداران در دیدارهای گذشته نیز در شش نوبت والیبال‌دوستان را عازم تهران کرد.

کاله مازندران با شکست سه بر صفر تیم‌های تایوان پاور چین تایپه، العین امارات، گاز هند، یونینگ چین توانست قدرت خود را به رخ همگان بکشاند.

این تیم تنها در دیدار با گاز عراق که روز شنبه این هفته برگزار شد یک ست را به حریف واگذار کرد.

عصر گذشته نیز کاله در دومین دیدار خود مقابل یونینگ چین در قالب مرحله نیمه نهایی توانست این تیم را برای بار دوم با شکست سه بر صفر مواجه سازد.

 کاله مازندران برای جهانی شدن می‌جنگد

 

در دیدار پایانی چهاردهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های مردان آسیا کاله مازندران که تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها لقب گرفته است باید از ساعت 17 امروز دوشنبه در آخرین دیدار این مسابقات به مصاف تیم والیبال الریان قطر رود البته الریان مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های والیبال آسیا در سال گذشته بود و در ترکیب خود از چندین والیبال مطرح خارجی و چند ملیتی بهره می‌گیرد.

تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده قاره کهن آسیا راهی رقابت‌های جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان می‌شود و کاله مازندران که امسال از شرایط میزبانی بهره می‌برد و تیم بدون شکست این دوره از رقابت‌ها است نمی‌خواهد به هیچ وجه این موقعیت طلایی خود را از دست بدهد.

این تیم با حمایت هواداران خود برای جهانی شدن می‌جنگد و امروز در آخرین دیدار آسیایی خود مطمئنا با صرف تمام توان و قدرت خود سعی دارد با اختلاف قاطع‌الریان قطر را نیز همانند دیگر رقبای نه چندان مقتدر خود از دور رقابت‌ها بردارد و با افتخار بر اوج قله والیبال باشگاه‌های آسیا بایستد.

به گزارش فارس، کاله ایران در گروه نخست این رقابت‌ها با نمایندگان کشورهای کویت، امارات و چین تایپه هم‌گروه بود که العربی کویت در این مسابقات حضور نداشت.

در گروه دوم نیز نمایندگان قطر، ازبکستان و عراق حضور داشتند، در گروه سوم تیم‌های باشگاهی چین، هند و لبنان و در گروه چهارم نیز نمایندگان قزاقستان، ژاپن، عمان و مالدیو با یکدیگر مصاف کردند تا تیم‌های برتر برای مشخص شدن قهرمان آسیا به دیدار یکدیگر روند.

------------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر

-----------------------------

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول