اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دیدار تدارکاتی

کاله مازندران از تیم ملی والیبال شکست خورد

در سومین دیدار تدارکاتی تیم والیبال کاله مازندران که خود را برای رقابت‌های جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، شاگردان بهروز عطایی از تیم ملی زیر 23 سال کشورمان با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

کاله مازندران از تیم ملی والیبال شکست خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال کاله مازندران نماینده ایران در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا هم‌اکنون روزهای پایانی اردوی آماده‌سازی خود را سپری می‌کند.

این تیم که تمرینات خود را از هشتم فروردین امسال در آمل آغاز کرد می‌کوشد تا با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران در تهران با قهرمانی در مسابقات آسیایی خود را در بین برترین تیم‌های والیبال دنیا جا کند و به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه یابد.

مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا از اول اردیبهشت ماه امسال با حضور 14 تیم به میزبانی ایران اسلامی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز می‌شود و تا 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کاله مازندران به همین منظور سه دیدار تدارکاتی را در دستور کار قرار داده که در دو دیدار نخست خود با رویارویی مقابل شاگردان ولاسکو در تیم ملی بزرگسالان والیبال کشورمان توانست به ترتیب این تیم قدرتمند را با نتایج سه بر یک و سه بر دو از پیش رو بردارد.

کاله در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک مغلوب آنها شد.

بار دیگر در تقابل بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران و پیمان اکبری در تیم ملی زیر 23 سال کشورمان کفه ترازو به سود مربی تهرانی این پیکار سنگینی کرد و این بار تیم ملی توانست با نتیجه سه بر یک با پیروزی در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج (28بر 26)، (26 بر 24) و (25 بر 21) نتیجه مسابقه را به سود خود رقم بزند.

کاله مازندران تنها در ست سوم این دیدار توانست با نتیجه (25 بر 23) طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش فارس، تمرینات آماده‌سازی کاله مازندران همچنان ادامه دارد تا برای دومین بار در نخستین روز اردیبهشت ماه امسال شاهد حضور قهرمان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال 91 مقابل رقبای آسیایی‌اش باشیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول