اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان:

مردم رئیس جمهوری ولایت‌مدار را برگزینند

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان راهبرد نظام برگزاری انتخابات باشکوه، رعایت اخلاق، انتخاب رئیس جمهوری کارآمد، ارزشمند و ولایت‌مدار را از راهبردهای نظام خواند.

مردم رئیس جمهوری ولایت‌مدار را برگزینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد فرهیخته مرتضی مطهری، نشست اندیشه مطهر در شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری استادی بود که در زمان خود در خدمت رژیم نبود؛ بلکه در خدمت تربیت نسل بود.

علی‌اصغر آخوندی با بیان اینکه شهید مطهری استادی مبارز بود، افزود: از ویژگی‌های بارز ایشان می‌توان به اخلاص وی اشاره کرد.

وی ادامه داد: شهید مطهری اعتقاد داشتند کار برای خود کردن نفس‌پرستی، برای خلق بت‌پرستی و برای خلق و خدا شرک و دوگانگی است، اما کار برای خدا عین عبودیت است.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان از دیگر رموز موفقیت استاد مطهری را تهجد و شب زنده‌داری وی برشمرد و تصریح کرد: شهید مطهری اهل نماز شب بود و نماز شب ایشان ترک نمی‌شد و همیشه دو ساعت قبل از نماز صبح به نماز شب و تهجد مشغول بود.

وی بیان داشت: از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار، انس با قرآن، نظم در امور، تواضع علمی، ولایت‌مداری، جامعیت علمی کم‌نظیر و هوشمندی در شناخت جریانات انحرافی بود.

آخوندی تأکید کرد: آخرین جمله شهید مطهری به فرزندانش توجه به اقامه نماز و تأکید بر نماز اول وقت بود.

وی با اشاره به آثار شهید مطهری عنوان کرد: این شهید بزرگوار در رشته‌های مختلفی از قبیل ادبیات، عرفان، تعلیم و تربیت، احکام، فلسفه حجاب، فلسفه غرب، تفسیر و تاریخ دارای اثر و کتاب بود که همگی بدون استثناء قابل استفاده هستند.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه سخنانش به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: همزمانی دو انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری حساسیت انتخابات امسال را دوچندان کرده و باید تلاش بر این باشد که انتخاباتی پرشور برگزار شود.

وی در پایان راهبرد نظام در مورد انتخابات آتی را در سه بخش عنوان کرد و برگزاری انتخابات باشکوه، منظم و قانونی، رعایت اخلاق و انتخاب رئیس جمهوری کارآمد، ارزشمند و ولایت‌مدار را از راهبردهای نظام خواند.

انتهای پیام/89006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول