اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد

توزیع بیش از 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و شهری

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌های این سازمان ذکر کرد و گفت: 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و عشایری توزیع شد.

توزیع بیش از 13 هزار مرغ بین خانواده‌های روستایی و شهری

سرهنگ سید حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) پرداخت و اظهار داشت: این سازمان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های مختلفی را در سطح استان طراحی و به اجرا رسانده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ نگهداری طیور و حیوانات مفید در منازل خصوصاً در مناطق روستایی است که این فرهنگ به تدریج توسط دشمنان از زندگی ما خارج شده و جای حیوانات اهلی و مفید، فرهنگ نگهداری سگ و گربه به منازل راه یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: این سازمان در راستای احیاء این فرهنگ اقدام به توزیع 13 هزار و 600 قطعه نیمچه مرغ بومی در بین خانواده‌های مناطق روستایی و مناطق محروم شهر کرده است که سپاه علی ابن ابیطالب نیز با قوت در این موضوع وارد شد و یارانه را برای تحقق این موضوع تخصیص داد.

فرهادی با بیان اینکه در سال‌جاری برنامه‌های مصوب خوبی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی داریم، ابراز داشت: این سازمان در بحث پرورش و توزیع مرغ‌های بومی و تکثیر این مرغ‌ها در استان در قالب تهیه دستگاه‌های مربوطه و تحویل آن به متقاضیانِ دارای شرایط وارد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف اصلی بسیج سازندگی است بیان داشت: این خدمت‌رسانی در نهایت رضایت‌مندی محرومین را به همراه خواهد داشت و این حرکت دقیقاً نقطه مقابل اهداف دشمن است که با بحث تحریم‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: در این زمینه، اقشار مختلف بسیج، خصوصاً بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و بسیج تخصصی وارد عرصه جهاد سازندگی شده و امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود زمینه رضایت و خرسندی خانواده‌های کم بضاعت را فراهم آوریم.

انتهای پیام/78009/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول