اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد:

کمک 150 میلیونی بسیجیان و پاسداران قمی به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از کمک 150 میلیون تومانی بسیجیان، پاسداران و سربازان قمی به مردم سومالی خبر داد. ‌

کمک 150 میلیونی بسیجیان و پاسداران قمی به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین رضا اکبری گفت: در پی بحرانی شدن اوضاع قحطی‌زدگان در سومالی کارگروهی در ستاد سپاه علی بن ابی طالب(ع) ‌با حضور نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل شده و طی آن سازمان بسیج سازندگی استان قم به نمایندگی از سپاه مسئول جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی برای مردم سومالی شد.
وی در ادامه افزود: این کمک‌ها در طول ماه مبارک رمضان، شب‌های احیا، روز قدس و روز عید فطر از بسیجیان در پایگاه‌های برگزیده و در مراکز سپاه علی بن ابیطالب (ع) جمع‌آوری شده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در ادامه گفت: کمک‌های غیر‌نقدی جمع‌آوری شده توسط بسیج سازندگی شامل اقلامی مانند برنج، روغن، تن ماهی، پتو، لباس و... می‌شود که جمعا به جمعیت هلال احمر استان قم تحویل داده شده است.
شایان ذکر است پس از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر یاری رساندن به مردم سومالی، اقشار مختلف مردم در نسبت به اهدای کمک‌های خود به مردم قحطی‌زده این کشور اقدام کردند و محموله‌ای نیز از کمک‌های مردم قم توسط جمعیت هلال احمر به کشور سومالی ارسال شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول