اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان قم خبر داد

بهره‌برداری از 25 پروژه عمرانی در نیمه اول امسال

مدیر فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان قم انجام پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم را از وظایف بسیج سازندگی ذکر کرد و گفت: 25 پروژه عمرانی در شش ماهه اول 92 در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 25 پروژه عمرانی در نیمه اول امسال

محسن یاقوت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح فعالیت‌های مدیریت فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم پرداخت و اظهار داشت: این مدیریت در راستای کمک به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از چهره ایران اسلامی و سازندگی کشور در دو محور، فعالیت‌های خود را تعریف می‌کند.

وی ادامه داد: انجام پروژه‌های عمرانی استان در سطح مناطق روستایی و محروم مانند ساخت دهیاری‌های روستایی، ورزشگاه، مدرسه و... که دارای اعتبارات استانی هستند و همچنین انجام پروژه‌‌هایی که مستقیماً‌ اعتبارات آن از سوی قرارگاه قرب کوثر سپاه تامین می‌شود شامل تعمیر و بازسازی و احداث مسجد، حسینیه، خانه عالم، کتابخانه و خطوط انتقال آب از جمله فعالیت‌های معاونت فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی در قم است.

مدیر فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان قم با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این مدیریت در سال جدید بهره‌برداری بیش از 25 پروژه محرومیت‌زدایی در شش ماهه اول سال است به تشریح این پروژه‌ها پرداخت و ابراز داشت: احداث سه باب دهیاری، یک باب خانه عالم، سه خط لوله انتقال آب، پنج باب مسجد، تعمیر و مرمت پنج باب مدرسه، پنج باب مسجد، یک حسینیه، یک خانه عالم و دو کتابخانه از جمله طرح‌های مد نظر برای سال جاری است که در حال حاضر تمام این پروژه‌ها در مرحله اجرا قرار دارد.

یاقوت‌پور افزود: این مدیریت به دلیل داشتن متخصصین فنی و تحصیل‌کرده، خود مستقیماً در امر پروژه‌ها نظارت دارد و فعلاً با بسیج مهندسین همکاری ندارد، اما در آینده که اجرای پروژه‌های بیشتری را عهده‌دار خواهد شد، از توان فنی بسیج مهندسین استفاده خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مدیریت بنا دارد از توان بسیج سازندگی نواحی برای شناسایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نظارت بر روند اجرای آن‌ها استفاده لازم را ببرد و امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها حرکتی هر چند کوچک در راستای اهداف عالی بسیج سازندگی که به فرمان امام راحل برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم کشور تاسیس شد انجام دهیم.

انتهای پیام/78009/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول