اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فلاحیان:

یارانه‌ها را با افزایش خوبی پرداخت می‌کنیم/ کاهش نقدینگی راهکار کنترل تورم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه‌ها را پرداخت می‌کنیم، گفت: مبلغ آن را افزایش خوبی هم می‌دهیم زیرا کانون انرژی گران شده، بنابراین طبق قانون باید ما‌به‌التفاوت آن پرداخت شود.

یارانه‌ها را با افزایش خوبی پرداخت می‌کنیم/ کاهش نقدینگی راهکار کنترل تورم

حجت‌الاسلام علی فلاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، در خصوص خصیصه‌های مهم یک رئیس جمهور خوب و موفق، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این موضوع، اظهار داشت: داشتن مدیریت، کارآمدی، مدبر بودن، برخوردار از سابقه کاری در یک مجموعه بزرگ، شجاعت و از همه مهمتر امانت‎‌داری مشخصه‌های اصلی یک رئیس جمهور است.

وی یکی از ظرفیت‌های بسیار غنی کشور برای جایگزینی با نفت را تقویت و احیای صنعت گردشگری دانست و یادآور شد: در خارج از کشور حداقل 300 میلیون شیعه ساکن هستند که اگر سه سال یک بار هم به ایران سفر کنند، سالانه 100 میلیون زائر توریسم به کشور ما سفر می‌کنند و این امر خود درآمد هنگفتی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: یقیناً باید برای این صنعت ارزشمند برنامه‌ریزی درست و معقولانه در راستای کاربرسازی همه ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های متفاوت داشت.

وی ابراز داشت: باید زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف نظیر حمل و نقل را مهیا و دفاتر گردشگری برای جذب توریسم را در سراسر دنیا راه‌اندازی و فعال کنیم چرا که این مهم خود تأثیرگذاری بسیار زیادی بر صدور انقلاب اسلامی ایران در جهان دارد.

حجت‌الاسلام فلاحیان با اشاره به اینکه ما باید اتکا کشور را به نفت کم کنیم، تصریح کرد: برنامه ایجاد 15 پالایشگاه در کشور در همین راستا صورت گرفت چرا که معتقدیم باید نفت کشور برای فرآوری‌سازی تخلیه شود.

وی تأکید کرد: سیاست ما در این عرصه این است که محصولات صنعتی و کشاورزی را به کشورهای خارجی صادر کنیم، اما مواد خام نظیر نفت را نه.  

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، انرژی هسته‌ای را حق مسلم ایران اسلامی دانست و اذعان داشت: در صورتی که آمریکا به همه شرایطی که مقام معظم رهبری فرمودند، عمل کند مذاکره انجام می‌شود و اگر بخواهند با فشار و زور عقایدشان را بر ما تحمیل کنند، هیچ مذاکره‌ای انجام نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که حضور مردم در انتخابات سال جاری را چگونه می‌بینید، گفت: امسال مردم پرشورتر و با نشاط تمام، وارد عرصه انتخابات خواهند شد چراکه این مهم سرنوشتشان را رقم می‌زند، به ویژه که شور هیجان بیداری اسلامی و پیروزی‌های اسلام در صحنه‌های بین‌المللی در حجم گسترده‌ای فراگیر شده، پس مردم نمی‌توانند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

حجت الاسلام فلاحیان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و نقش ریاست جمهوری در کشور، مردم باید حتماً با مطالعه و تحقیق کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها گفت: ما یارانه‌ها را پرداخت می‌کنیم و مبلغ آن را هم به میزان خوبی افزایش می‌دهیم زیرا کانون انرژی گران شده است؛ بنا بر این طبق قانون باید مابه‌التفاوت آن پرداخت شود.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری راهکار کنترل و کاهش تورم را کاهش نقدینگی، عدم استقراض بانک مرکزی و باز پرداخت دولت به بانک مرکزی عنوان کرد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول