اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

زنان با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در مسیر سعادت قرار می‌گیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان و دختران حضرت فاطمه زهرا (س) است و الگوگیری از این شخصیت بزرگ زنان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار می‌دهد.

زنان با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در مسیر سعادت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام محمد ذبیحی در جمع بانوان عضو کانون بسیج هنرمندان اراک به مناسبت گرامیداشت مقام مادر اظهار داشت: زنان به علت داشتن روح لطیف و عاطفی‌تر نسبت به مردان، گرایش بیشتر و عمیق‌تری به امور معنوی دارند و به همین خاطر می‌توانند سایر افراد خانواده را در مسیر رشد و معنویات قرار دهند.

وی تصریح کرد: زنان از ارکان اساسی جوامع بشری‌ هستند و سلامت فکری و جسمی آنان است که می‌تواند سلامت خانواده و جامعه را تضمین کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: زنان از ارزش‌های بسیار والای انسانی برخوردار هستند و برای اینکه به ارزش‌های خود واقف شوند و به دنبال کسب کمالات انسانی برآیند، باید بیشتر به تفهیم جایگاه و ارزش واقعی زنان پرداخت.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز زنان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی زنان در ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود دست یافتند.

ذبیحی با بیان اینکه زنان ایران اسلامی همواره هم‌پای مردان برای تعالی و توسعه ایران اسلامی تلاش کرده و خستگی به خود راه نداده‌اند، گفت: جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است و خوشبختانه با انقلاب اسلامی ایران زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

وی عنوان کرد: زنان در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... نقشی ارزنده و غیر قابل انکار ایفا می‌کنند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف افتخار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: آنچه موجب شد زنان به جایگاه خود دست یابند معرفی شخصیت و منزلت حضرت زهرا (س) و توجه امام خمینی (ره) به قشر زنان بود.

ذبیحی با اشاره به لزوم الگوگیری زنان از حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان و دختران حضرت فاطمه زهرا(س) است و الگوگیری از این شخصیت بزرگ زنان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار می‌دهد.

وی با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: زنان ایرانی در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی و اقتصادی، صحنه‌های مختلف در دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور یافته و بیداری و هوشیاری خود را به همگان ثابت کردند.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول