اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس عنوان کرد

تعدد کاندیداها فرصتی است برای جلب مشارکت مردم

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد کاندیداها نه تنها تهدید نیست بلکه فرصتی است برای جلب مشارکت مردم که این خود نمودی از دموکراسی حقیقی و مردم‌سالاری دینی است.

تعدد کاندیداها فرصتی است برای جلب مشارکت مردم

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: معتقدم تعدد کاندیداها نه تنها تهدید نیست بلکه فرصتی است برای جلب مشارکت مردم که این خود نمودی از دموکراسی حقیقی و مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در نهایت با اجماع روی دو کاندیدا در انتخابات پیش‌رو حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: البته رقابت چهار تا پنج نفر نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند اما قطعاً این تعدد ختم به حضور کاندیداهای محدود خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز بیش از همه مسائل و حاشیه‌ها انتظار مشارکت جدی و حداکثری مردم در انتخابات را دارند، یادآور شد: مردم ما خود در گزینش‌ها بهترین‌ها را برمی‌گزینند و در این دوره از انتخابات نیز نیروی دلسوز، خدمتگزاری خادم و در خط ولایت را برای یک دوره چهار ساله بر‌می‌گزینند.

جعفری‌بنه‌خلخال گفت: مهم نیست که چه کسی انتخاب می‌شود مهم آن است که مردم از بین سلایق، تفکرات و دیدگاه‌ها شایسته‌ترین کاندیدا را برخواهند گزید و سکان هدایت کشور را به دست وی خواهند داد.

وی در خصوص اجماع اصلاح‌طلبان نیز عنوان کرد: اصلاح‌طلبان مسائل را به خوبی رصد می‌کنند و احساس می‌شود آنها روی یک کاندیدا تمرکز کنند و بتوانند توانشان را مضاعف کنند.

این نماینده مجلس به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: البته در برابر توان اصلاح‌طلبان، اصولگرایان نیز باید اجماع نهایی را در دستور کار قرار دهند و در فرصت یک هفته‌ای باقی مانده به انتخابات بکوشند کاندیدای نهایی‌شان را که حداقل دو نفر باشد برای رقابت سالم انتخاباتی معرفی کنند.

جعفری بنه‌خلخال پیش‌بینی کرد انتخابات 24 خرداد انتخاباتی خواهد بود که خلق حماسه سیاسی تبلوری از اراده این ملت و نشان روشنی از حمیت و غیرت ایرانیان خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول