اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:

خودمحوری مانع از وحدت اصولگرایان می‌شود

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان این استان در انتخابات، گفت: خودمحوری مانع از وحدت اصولگرایان می‌شود.

خودمحوری مانع از وحدت اصولگرایان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده در نشست «وحدت لازمه اصولگرایی» در این شهرستان با تأکید بر وحدت اصولگرایان گیلان در انتخابات 24 خرداد امسال، اظهار کرد: مرور بیانات امام راحل درباره لزوم وحدت قشرهای متعهد امری ضروری است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل، افزود: ایشان اختلاف در بین اقشار متعهد را کار توطئه‌چین‌ها و خیانتکاران می‌دانستند.

این استاد دانشگاه گفت: امام فرمودند که اگر خدای ناکرده این قشرهای متعهد عزیز با دست خیانتکاران و توطئه‌چین‌ها مبتلا به اختلاف شوند و هر یک خود را محور قرار دهند مطمئن باشند که شیاطین در آنها رخنه کرده و طولی نخواهد کشید که همه به تباهی کشیده شوند و شکست برای آنها حتمی است.

وی ادامه داد: امام راحل نقش دشمن را با کلمات با دست خیانتکاران و توطئه‌چین‌ها بیان می‌فرمایند که نشان دهنده نفوذی‌های دشمن در درون جبهه انقلاب اسلامی است.

علیزاده گفت: امام (ره) نوع خیانت و توطئه دست دشمن را با کلمات مبتلا به اختلاف ذکر کردند و از «اختلاف» در بین جبهه انقلاب اسلامی به عنوان «بلا» یاد می‌کنند.

*عاقبت خودمحوری شکست است

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان بلای اختلاف را خودمحوری عنوان کرد و متذکر شد: عاقبت خودمحوری و نرسیدن به وحدت، شکست است.

وی ادامه داد: امام راحل عامل بلای اختلاف را شیاطین و شیطان بزرگ می‌دانستند که نشان از پیروی هوای نفس «شیطان درون» است و رخنه نفوذی‌ها را که عامل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار هستند، نامیدند.

علیزاده با هشدار و تأکید بر ضرورت حفظ وحدت اصولگرایان، خاطرنشان کرد: کسی از بلای خانمان‌سوز اختلاف که در اثر خودمحوری و رخنه شیطان به وجود آمده است، به‌دور نیست و همه آنها دچار بدبختی شده و تمام دستاوردها که با وحدت و برادری به دست آمده، تباه می‌شود.

*اختلاف در اصولگرایی کمک به دشمن است

وی با تأکید بر اینکه اختلاف در بین اصولگرایان کمک به دشمن است، اذعان کرد: آنچه که امروز در بین قشرهای متعهد اصولگرایان مشاهده می‌شود، نکته کلیدی فرمایش امام(ره) است که فرمودند هر یک خود را محور قرار دهند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان، تصریح کرد: خودمحوری در مجموعه اصولگرایان آفت بزرگی است و هر گروه یا حزب و یا جمعیت در جایگاه خود در کنار دیگران ارزشمند و مورد احترام است.

وی با انتقاد از خودمحوری‌های اصولگرایان گیلان، خاطرنشان کرد: آیا وقت آن نرسیده است که هشدارهای امام راحل ما را از غفلت بیرون آورد و چاره‌ای بیندیشیم تا دست خیانتکاران و توطئه‌چین‌ها که در صدد تحمیل بلای اختلاف بین ما هستند را کوتاه کنیم و با تقویت برادری، وحدت و احترام به حقوق یکدیگر با در کنار همدیگر قرار گرفتن تمام قشرهای متعهد راه‌های رخنه شیاطین و شیطان بزرگ آمریکا را مسدود کنیم.

علیزاده خواستار وحدت اصولگرایان گیلان شد و اذعان کرد: وحدت از تباهی تمام قشرهای گرفتار در بلای اختلاف را جلوگیری می‌کند.

وی وحدت را عامل پیروزی قشرهای متعهد جبهه انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: وحدت اصولگرایان دشمنان درونی و بیرونی را رسوا می‌کند و باید با خلق حماسه سیاسی آنها را ناامید و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول