اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان:/2

اصولگرایان به شرط وحدت رای بیشتری دارند

عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان گفت: اصولگرایان به شرط وحدت رای بیشتری دارند.

اصولگرایان به شرط وحدت رای بیشتری دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، یحیی آل اسحاق شامگاه پنج‌شنبه در همایش بزرگ اصولگرایان استان مازندران که با موضوع الزامات تحقق شعار سال‌جاری در ساری برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم در 30 سال گذشته به دنبال اقتصاد اسلامی هستیم که مدل دولت و مردم باشد.

وی با تاکید براینکه پیشرفت و توسعه باید مردم محور باشد، ادامه داد: در حوزه اقتصادی باید از تمام استعداد و توانمندی‌های مردم استفاده شود،" به طور مثال، از چوب آدم تراشیم نه اینکه آدم را چوب کنیم".

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به ایجاد فضای تعارضی حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات دولت کنونی در حوزه‌های اجتماعی ایجاد فضای تعارضی به جای فضای تعاملی است که از سر حسن نیت برای اینکه جلوی فساد را بگیرد و مفسدان را افشا کند فضای کشور را به سمتی برد که همه با هم درگیر شدند.

آل‌اسحاق افزود: با ریشه‌های اصلی فساد ساز برخورد نشد و همانطوری که باید با مفسد و رانت‌خوار مبارزه کرد باید با فضای رانت و فساد نیز مبارزه جدی و عملی شود.

وی با تاکید براینکه دولت آتی باید در مبارزه با فساد اقتصادی مشکل 30 ساله کشور را حل کند، خاطرنشان کرد: دولت باید با پشت پرده‌های فساد اقتصادی برخورد کند.

عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان به وضعیت نامناسب نظام خانواده و انضباطات اجتماعی در کشور اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید حقوق فردی مردم جامعه رعایت شود.

وی اضافه کرد: دولت آتی باید برای بی‌انضباطی و ناهنجاری‌های اجتماعی مانند طلاق، فحشا، منکرات و اعتیاد برنامه‌های عملی داشته باشد.

کاندیدای  احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت آتی کار سختی را در حوزه اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه بین المللی مشکلات زیادی داریم که دولت باید خطوط راهبردی رهبری را در این روابط لحاظ کند.

وی دولت را مجری سیاست‌های کشور بر اساس منویات رهبری و شورای امنیت دانست و اضافه کرد: مشکل این است که برخی خود را جای رهبری می‌گذارند.

آل اسحاق متذکر شد: رئیس جمهور باید در جهت گفتمان رهبری گام بردارد.

وی اقبال عمومی را به طیف اصولگرا بیشتر دانست و گفت: نظرسنجی‌ها نشان داد که اصولگراها رای بیشتری دارند به شرط اینکه وحدت داشته باشند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اگر در انتخابات آتی تیمی مثل سابق روی کار بیاید و همین سیاست و شرایط ادامه داشته باشد نیازمند بازنگری جدی و دقیق هستیم.

انتهای پیام/86006/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول