اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان شرقی/ کشف 30 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر و همچنین مقدار ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان شرقی/ کشف 30 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارشات واصله مبنی بر فعالیت باندی به سرکردگی «شکور – ع» در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر به صورت گسترده در سطح استان به خصوص در شهر تبریز، دستگیری اعضای باند به طور ویژه در دستور کار مأمورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی در خصوص جزئیات عملیات دستگیری اعضای باند افزود: پس از تأیید صحت خبر، مأموران عملیات ویژه تلاش شبانه‌روزی برای شناسایی اعضای باند و همچنین محل‌های فعالیت آنان را آغاز و در مرحله اول عملیات موفق به شناسایی و دستگیری یکی از اعضای اصلی باند به نام « علیرضا- خ» و کشف مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از وی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: پس از مرحله اول عملیات شناسایی و دستگیر سایر اعضای باند به ویژه سرکرده باند در دستور کار قرار گرفت و در مرحله دوم نیز یکی دیگر از اعضای اصلی باند به هویت «محمدرضا.خ.م» (داماد سرکرده باند) شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

باغبان ادامه داد: بلافاصله یکی دیگر از اعضای باند به نام «جبرائیل.ح» نیز شناسایی و در بازرسی از خودروی وی مقدار 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در بازرسی از محل فعالیت وی نیز مقدار 10 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی گفت: با دستگیری 3 نفر از اعضای اصلی باند، مأموران، دستگیری سرکرده اصلی باند را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی و با راهنمایی متهمان دستگیر شده موفق به شناسایی محل فعالیت وی شده و در یک اقدام منسجم و غافلگیر کننده متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی افزود: با دستگیری سرکرده باند و اعضای اصلی باند، متهمین با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند و به این ترتیب به فعالیت باند خطرناک تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خاتمه داده شد. 

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول