اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان:

رئیس باند بزرگ توزیع مواد مخدر در رشت دستگیر شد

فرمانده مرزبانی گیلان از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی استان و دستگیری رئیس این باند در رشت خبر داد.

رئیس باند بزرگ توزیع مواد مخدر در رشت دستگیر شد

سید یوسف مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر در رشت اظهار کرد: به دنبال اطلاعات کسب شده مبنی بر فعالیت یک باند بزرگ مواد مخدر در شهرهای مرزی و ساحلی، محل تجمع اعضای این باند در رشت کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران اطلاعات مرزبانی با انجام اقدام‌های اطلاعاتی اعضای باند مذکور را شناسایی کردند و آنها را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

به گفته این مسئول، باند مواد مخدر با همکاری باندی از کرمان در شرق کشور در سطح گیلان به ویژه شهرستان‌های مرزی و ساحلی فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه روی تمام اعضای باند و اهداف آنها اقدام‌های اطلاعاتی صورت گرفت، تصریح کرد: ماموران مرزبانی با شناسایی مکان تأمین مواد مخدر این باند با انجام عملیات ماهرانه و دقیق و توقف یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای 24 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

مرتضوی افزود: راننده وانت پیکان حامل مواد مخدر پس از دستگیری مورد بازجویی قرار گرفت و رئیس اصلی باند مذکور شناسایی و دستگیر شد.

وی با تصریح بر اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل اختفای سرباند مراجعه کردند، اذعان کرد: پس از بازرسی از محل اختفای رئیس باند مقدار سه کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و نامبرده دستگیر شد.

فرمانده مرزبانی گیلان از دستگیری چهار نفر اعضای باند و کشف 27 کیلو و 200 گرم تریاک و دو خودروی سواری از باند مذکور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند همچنان ادامه دارد، یادآور شد: نیروهای مرزبانی گیلان به صورت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت پایدار در استان فعال هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

ا‌نتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول