اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

اجتناب از عوام‌زدگی از وظایف مربیان سیاسی بسیج است

امام جمعه خوی گفت: اجتناب از عوام‌زدگی و موج زدگی و بالا بردن سطح آگاهی‌های سیاسی و بصیرت مردم از وظایف هادیان و مربیان سیاسی بسیج است.

اجتناب از عوام‌زدگی از وظایف مربیان سیاسی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری پیش از ظهر امروز در جمع خواهران هادیان و مربیان سیاسی بسیج شهرستان خوی ضمن تجلیل از نقش سرنوشت ساز و جایگاه بسیج در حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: نقش و رسالت مربیان و نیروهای فرهنگی در بصیرت افزایی و تبیین توطئه‌های دشمنان بسیار مهم است و مربیان می‌توانند در تشریح مواضع رهبری به دانش‌آموزان کمک کنند.

شکوری فهم عمیق از دین مقدس اسلام را مورد تاکید قرار داد و گفت: شناخت مقتضیات زمان و مطرح ساختن مباحث بر آن اساس می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی بر اجتناب شدیـد از عوام‌زدگی تاکید کرد و گفت: اجتناب از عوام‌زدگی و موج‌زدگی، کسب آمادگی‌های لازم برای پاسخگویی به شبهات، تـجدیـد نظر در زمینه شیوه‌های تبلیغی، کسب آگاهی‌های لازم از عمق توطئه‌های دشمنان دین و شگردهای آنان و بالا بردن سطح آگاهی‌های سیاسی و بصیرت مردم از جمله وظایف هادیان و مربیان سیاسی بسیج است.

انتهای پیام/61001/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول