اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

ثبت‌نام 28 هزار نفر برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از ثبت‌نام 28 هزار نفر برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

ثبت‌نام 28 هزار نفر برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمد احمدی تعداد افرادی که برای ورود به مقطع عمومی سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند را 27 هزار و 956 نفر ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه 12 مدرسه علمیه از مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور داوطلبان را با مدرک سیکل جذب می‌کنند ادامه داد: تعداد افراد دارای مدرک سیکل در میان ثبت‌نام کنندگان به منظور تحصیل در این مدارس علمیه به 540 نفر می‌رسد و سایر ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: تعداد سنوات عادی تحصیل در دوره عمومی سطح دو پنج سال است که این مدت برای افراد دارای مدرک سیکل به هفت سال می‌رسد.

وی اظهار داشت: 8 هزار و 300 نفر از ثبت‌نام کنندگان، در مقاطع بالاتر از دیپلم اشتغال به تحصیل داشته یا فارغ‌التحصیل شده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی تعداد افراد ثبت‌نام شده دارای مدرک کارشناسی و بالاتر را حدود 4 هزار و 200 نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی برای ورود به مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران در سال جاری حذف شده است ادامه داد: مصاحبه داوطلبان 24 اردیبهشت تا 22 خرداد در مدارس علمیه خواهران انجام خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: تعداد مدارس علمیه خواهران که طلاب را با مدرک دیپلم و بالاتر پذیرش می‌کنند 313 مدرسه است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام متقاضیان ورود به مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران نیز همزمان با سطح دو انجام شد گفت: 5 هزار و 160 نفر برای ورود به این مقطع تحصیلی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه این داوطلبان دارای مدرک سطح دو حوزه هستند افزود: این افراد باید در آزمون کتبی که در تاریخ 20 اردیبهشت برگزار می‌شود و همچنین در مصاحبه حضوری شرکت کنند.

حجت‌الاسلام احمدی زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را 25 خرداد تا 25 تیر عنوان کرد و افزود: تعداد مدارس علمیه خواهران سطح سه به 45 مدرسه علمیه می‌رسد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول