اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرحله کشوری مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران جمعه آینده برگزار می‌شود.

مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، فریده داودی این مسابقات را چهارمین دوره مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برشمرد و افزود: این مسابقات در سطح طلاب پایه‌های دوم تا پنجم مقطع سطح دو (لیسانس) برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات اول تا سوم هر یک از پایه‌های تحصیلی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و نفرات اول تا سوم پایه پنجم از شرکت در آزمون ورودی مقطع سطح سه معاف خواهند بود.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران محل برگزاری مرحله کشوری مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران را اردوگاه فاطمةالزهرا(س) در شهر قم ذکر کرد و ادامه داد: در این آزمون داوطلبان طی مدت 120 دقیقه به 100 سئوال چهارگزینه‌ای پاسخ خواهند داد و نتایج این آزمون 12 اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.

داودی با اشاره به اینکه پیش از این مراحل مدرسه‌ای و استانی مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده است اضافه کرد: در مجموع 24 هزار و 881 نفر واجد شرایط شرکت در آزمون مرحله مدرسه‌ای بودند که از این میان 24.75 درصد افراد یعنی 6 هزار و 158 نفر در مرحله مدرسه‌ای این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان با 70 درصد امتیاز مرحله مدرسه‌ای به مرحله استانی راه یافتند افزود: بدین ترتیب هزار و 417 نفر یعنی 22.93 درصد شرکت‌کنندگان به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات در مرحله استانی توانسته‌اند 65 درصد امتیاز را کسب کنند گفت: تعداد این طلاب که روز جمعه شش اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت به 149 نفر می‌رسد.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول