اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوش:

دانشگاه آزاد شوش از فقدان فضای کافی رنج می‌برد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش گفت: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان این دانشگاه، فقدان فضای کافی به یک چالش مهم برای دانشگاه تبدیل شده است.

دانشگاه آزاد شوش از فقدان فضای کافی رنج می‌برد

صادق طرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شوش با توجه به اینکه در حال حاضر دارای چهار رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی پیوسته است از نبود فضای آموزشی کافی رنج می‌برد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به افزایش قابل توجه تعداد دانشجویان و لزوم گسترش کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و همچنین فضاهای علمی، فرهنگی و رفاهی، مشکلات کمبود فضای آموزشی را بیشتر کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش با اشاره به ساختمان فیزیکی دانشگاه گفت: در حال حاضر ظرفیت تمام کلاس‌های دانشگاه پر است و این امر مشکلات فراونی را برای ما ایجاد کرده است.

وی در حضوص احداث ساختمان آموزشی جدید اضافه کرد: کارهای مقدماتی آن در حال انجام است ولی با توجه به اینکه احداث این ساختمان دارای پروسه زمان‌بری است باید نسبت به تعیین مکان جایگزین چاره اندیشی شود.

طرفی خواستار توجه بیشتر مسولان شهرستان شد و ادامه داد: در خصوص تعیین مکان مناسب به‌منظور برطرف کردن کمبود فضای آموزشی باید هر چه سریع‌تر اقدامی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، دانشگاه آزاد واحد شوش دارای بیش از 700 دانشجو در چهار رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی مهندسی مکانیک و کامپیوتر است.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول