اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس منطقه یک و 16 سما دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد گچساران از واحدهای برتر کشور است

رییس منطقه یک و 16 سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد گچساران از واحدهای برتر کشور بوده و تلاش در راستای توسعه بیشتر تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی ضرورت دارد.

دانشگاه آزاد گچساران از واحدهای برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تودیع و معارفه معاون جدید و سابق مدارس سمای واحد گچساران با حضور رییس منطقه یک و 16 سما دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان، امروز در دانشکده فنی سما این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رییس منطقه یک و 16 سما دانشگاه آزاد اسلامی در این آیین اظهار کرد: رسالت دانشگاه، رسالتی زیربنایی بوده و در حقیقت ابزار تحول، پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ است.

امان‌الله پیشوا دانشگاه را ابزار ساختن انسان‌ها دانست و افزود: مدارس پایه و اساس دانشگاه بوده به همین دلیل باید همه تلاش کنند تا آنچه از نظر توسعه کیفی، شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، محقق شود.

وی تصریح کرد: در صورت داشتن دانش آموزانی موفق و تکامل یافته می‌توانیم دانشگاهی موفق و تأثیر‌گذار را به جامعه عرضه کنیم.

پیشوا با بیان این‌که مبانی رقابت و پیشرفت در کشورهای توسعه‌یافته آموزش و پرورش است، ابراز داشت: یک کشور اگر می‌خواهد در زمینه‌های مختلف موفق شود، باید دارای آموزش و پرورشی یکپارچه و نظام‌مند باشد.

وی تأکید کرد: دانشگاه باید بتواند یک نظام آموزشی را برای مدارس خود تعریف و اجرا کند که این نظام برای مدارس کشور و منطقه الگو باشد و با تحقق این مهم یک بستر مناسب برای توسعه انسانی و تولید ایجاد شود.

رییس منطقه یک و 16 سما دانشگاه آزاد اسلامی و معاون فرهنگی و پژوهشی سمای دانشگاه آزاد اسلامی مدرسه را یکی از رسالت‌های عملی دانشگاه دانست و بیان داشت: بعد مردمی دانشگاه از طریق برنامه‌های جذاب در مدارس ایجاد می‌شود به شرطی که مدارس ما بتوانند این ارتباط را به خوبی برقرار کنند.

پیشوا با تأکید بر خودکفایی مدارس سمای دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ما باید با ارائه برنامه‌های کیفی و جذاب نظر مساعد دانش‌آموزان و خانواده‌‌ها، آنها را به سوی خود جلب کنیم.

وی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور معرفی کرد و گفت: این واحد دانشگاهی از نظر تجهیزات و امکانات در کشور دارای رتبه برتر است ولی باید در راستای توسعه بیشتر تحصیلات تکمیلی تلاش کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم روح‌الله مقیمی به عنوان معاون جدید مدارس سما معرفی و از خدمات جمشید جعفر‌پور معاون سابق سما تقدیر شد.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول