اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاطره‌ای زیبا از شهید سیدمجتبی حسینی

تمام خانه‌ها باید فاطمه داشته باشد

سیدمجتبی نام مبارک «سیده فاطمه» را انتخاب کرد، با اینکه می‌دانستم در دلش عشق به مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) موج می زد ولی فکر نمی‌کردم اسم دخترش را فاطمه بگذارد چون.....

تمام خانه‌ها باید فاطمه داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، زهرا باباپور «مادر شهید سید مجتبی حسینی» روایت می‌کند: سیدمجتبی عاشق و شیفته حضرت زهرا(س) بود و هرگاه نام مبارک فاطمه(س) را می‌شنید، شور و احساس عجیبی به او دست می‌داد.

روزهایی نمانده بود که دیگر سیدمجتبی داشت بابا می‌شد، خیلی دوست داشت اولین فرزندش دختر باشد، بالاخره او هم پدر شد و خداوند سیده‌ای زیبا به او اهدا کرد.

وقتِ نامگذاری فرزندش رسید، سیدمجتبی نام مبارک «سیده فاطمه» را انتخاب کرد، با اینکه می‌دانستم در دلش عشق به مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) موج می‌زد ولی فکر نمی‌کردم اسم دخترش را فاطمه بگذارد، به او گفتم: «سید مجتبی؛ اسم من زهرا است، اسم خواهرت سیده فاطمه است و اسم یکی از خواهرزاده‌هایت هم فاطمه است. یعنی ما در خانه‌مان سه فاطمه و زهرا داریم. چرا اسم دخترت را فاطمه گذاشتی؟»

سیدمجتبی با تمام احترامی که برایم قائل بود، با تعجب رو به من کرد و گفت:«مادر جان» کلامت صحیح است ولی هر خانه‌ای باید فاطمه داشته باشد، هر منزلی نیازمند فاطمه است. تو دوست داری بدون فاطمه زندگی کنی؟ فاطمه از احتیاجات اولیه زندگی ماست. همه فکر و ذکرمان باید با نام و یاد فاطمه باشد.

انتهای پیام/2296/ح10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول