اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

جامعه ورزشی گیلان از رئیس جمهور استقبال می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه جامعه ورزش این استان به استقبال رئیس جمهوری می‌روند، از همراهی 50 موتورسوار و دوچرخه‌سوار در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه عضدی رشت خبر داد.

جامعه ورزشی گیلان از رئیس جمهور استقبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی امروز در مراسم تجلیل از نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان به مناسبت گرامیداشت روز زن، اظهار کرد: انتظار ما از جامعه ورزش حضور پرشور در سفر هیئت دولت به گیلان است.

وی افزود: در سفرهای گذشته مصوبات و مطالبات خوبی در ورزش استان دریافت شد که در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: در سفر چهارم هیئت دولت پیگیر مصوبات سفر نخست و دوم که در مراحل آخر کار قرار دارند و برخی با 50 درصد پیشرفت متوقف شده‌اند، می‌شویم.

وی با اشاره به 16 زمین تنیس خاکی که از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان بود، گفت: 16 زمین آماده است و نیاز به دیوار تور دارد که در سفر وزیر پیگیر این مسئله هستیم.

بابایی اضافه کرد: برخی از استخرهای ورزشی که نیمه کاره رها شده‌اند نیز از مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان است که در این سفر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم مصوبات خوبی در سفر چهارم هیئت دولت بگیریم، افزود: این مصوبات از مطالبات قانونی است و باید پیگیری کنیم.

این مسئول با اشاره به سفر وزیر ورزش، اذعان کرد: در سفر وزیر ورزش که به همراه هیئت دولت به گیلان سفر می‌کند درباره بودجه ورزش استان صحبت می‌کنیم.

بابایی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به گیلان دیدار با جامعه ورزش پیش‌بینی شده که امیدواریم با توجه به برنامه‌های گسترده در استان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان درباره برنامه‌های استقبال از رئیس جمهور عنوان کرد: 50 موتورسوار و دوچرخه‌سوار رئیس جمهور را از فرودگاه رشت تا استادیوم عضدی همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: ورزشگاه شهید عضدی رشت در این چند روز اخیر برای میزبانی از رئیس جمهور آماده است.

به گفته بابایی، وزیر ورزش و جوانان نیز در آستارا در جمع مردم برای بررسی مسائل و مشکلات آنها حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان نیز در سفر رئیس جمهور به گیلان از ساعت 14.30 دقیقه روز چهارشنبه 11 اردیبهشت جاری در اداره کل ورزش و جوانان با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان و معاونان اداره کل و ورزش و جوانان گیلان دایر می‌شود.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول