اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

عالم به زمان بودن از ویژگی‌های بارز شهید مطهری است

امام جمعه کنگان گفت: عالم به زمان بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مطهری است.

عالم به زمان بودن از ویژگی‌های بارز شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی ظهر امروز در دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و نیز تبریک 12 اردیبشهت معلم به بیان ابعاد شخصیتی علامه شهید آیت‌الله دکتر مطهری پرداخت.

وی به جلوه‌های تربیتی این استاد فرزانه در طول حیات پر برکتشان اشاره کرد و اظهار داشت: جلوه‌های تربیتی علامه مطهری سرمشقی مهم برای همگان است.

امام جمعه کنگان، احساس تکلیف و عالم به زمان بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مطهری دانست و خاطر نشان کرد: شهید مطهری زمانی که نیاز شیعه به آشنایی با پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) را احساس می‌کند کتاب ارزشمند سیره نبوی و سیره عملی ائمه اهل‌بیت (ع) را می‌نویسد و زمانی که احساس می‌کند شیعه با گنجی گرانبها بیگانه است کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) و سیری در نهج‌البلاغه را می‌نگارد و وقتی کودکان را در خطر می‌بیند مانند معلمی دلسوز و بی‌تکبر کتاب داستان راستان را به رشته تحریر در می‌آورد.

محمودی در بخش دیگر به اهتمام و توجه شهید مطهری به جوانان اشاره کرد و گفت: شهید مطهری با بیان و عزمی راسخ توانست در آن زمان جوانان را از دام شیاطین و احزاب و افکار غربی و انحرافی مانند پدری دلسوز نجات دهد.

حجت‌الاسلام روح‌الله میرشکاری مسئول عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله ( ص) کنگان ضمن گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی و هفته معلم گفت: مربیان عقیدتی – سیاسی ترویج دین و تربیت بر اساس آموزه‌های قرآنی و نبوی را اصل و اساس کار خود می‌دانند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول