اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

معلمان با تولید علم جامعه را از وابستگی نجات می‌دهند

امام جمعه نرماشیر گفت: معلم زمینه‌‌ساز رشد اجتماعی و فرهنگی یک جامعه است و این معلم است که می‌تواند با تولید علم جامعه را از وابستگی نجات دهد.

معلمان با تولید علم جامعه را از وابستگی نجات می‌دهند

حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: شاخصه علم در اعتلای مدنیت و فرهنگ بر کسی پوشیده نیست و سبب ارزش‌گذاری خاص برای علما شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی بارز و چراغ روشن برای معلمان است، گفت: معلمان شکل‌دهنده و چراغ هدایت و آگاهی‌بخش جامعه هستند.

امام جمعه نرماشیر از معلمان به عنوان اصلی‌ترین ذوی‌الحقوق جامعه یاد و تصریح کرد: امروز هر خدمتی که در این کشور شده به برکت تلاش و ایثارگری معلمان است.

ایرانژاد با اشاره به نقش جامعه فرهنگی گفت: اگر شما  دانش‌آموزان را به گونه‌ای تعلیم دهید که عشق ائمه معصوم (ع) و اسلام در دلشان زنده باشد و آن‌ها معلم، نویسنده و استاد و یا به هر کار دیگری مشغول شوند و در راه خیر و ثواب قدم بردارند تا روز قیامت آن ثواب برای معلم هم نوشته می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر به واسطه زمزمه‌های معلمان یک دانش‌آموز منحرف و در آینده نویسنده، معلم و یا در هر کار دیگری مشغول باشد و به گونه‌ای به دیگران تعلیم بدهد که منشأ گناه باشد، آن گناه هم به حساب معلم نوشته می‌شود.

انتهای پیام/80026/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول