اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فولاد هرمزگان:

رشد 70 درصدی تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان

مدیر شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با تولید 79 هزار و 802 تن تختال فولادی در ماه، رکورد روزانه و ماهیانه خود را در بخش‌های مختلف بهبود بخشید و نسبت به مدت مشابه فروردین سال قبل در تولید تختال 70 درصد رشد داشته است.

رشد 70 درصدی تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، مرتضی آقاجانی در این رابطه گفت: در فروردین امسال 79 هزار و 802 تن تختال تولید شده است که این میزان در فروردین سال قبل 46 هزار و 999 تن بوده است که 70 درصد افزایش تولید داشته است.

وی افزود: در ادامه روند رو به رشد تولید تختال، کارکنان سخت کوش فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه ریخته گری 33 ذوب و تولید 3 هزار و 565 تن تختال در فروردین ماه 92 شدند.

مدیر شرکت فولاد هرمزگان در خصوص تولید آهن اسفنجی اظهار داشت: واحد احیای مستقیم در فروردین امسال 132 هزار و 458 تن آهن اسفنجی تولید کرده است و در مدت مشابه سال گذشته، 109 هزار و 341 تن بوده که 21 درصد افزایش تولید داشته و رکورد تولید آهن اسفنجی نیز شکسته شد.

آقاجانی با اشاره به موفقیت‌های اخیر بیان داشت: دستیابی به ثبت رکوردهای پی در پی در شرکت فولاد هرمزگان نشان از تعلق خاطر کارکنان است که با همت و تلاش خود در فروردین ماه سال‌جاری توانستند ضمن افزایش بهره وری، گام‌های اصلی به سوی ظرفیت اسمی کارخانه برداشته و به رکورد جدیدی در تولید دست یابند.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با ثبت رکورد تولید در فروردین ماه آغاز درخشانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای شرکت فولاد هرمزگان محسوب می‌شود و با الطاف الهی، سعی و تلاش تمامی کارکنان، حمایت‌های مسئولان و تأمین مواد اولیه از طرف معادن بخصوص گندله مورد نیاز شاهد ثبت رکوردهای پی در پی در افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی شاهد باشیم که این نوید بخش بهبود رشد روز افزون تولیدات کشور و چشم انداز درخشان صنعت فولاد کشور عزیزمان ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی با ظرفیت تولید 1.5 میلیون تن تختال و یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی در سال، دی ماه 90 با حضور ریاست جمهوری بصورت رسمی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول