اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فرهنگی آستان مقدس حضرت هلال ابن‌علی (ع) خبر داد

برگزاری جشن ازدواج زوج‌های آران و بیدگلی در جوار آستان فرزند حضرت علی(ع)

عضو کمیته فرهنگی آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی (ع) از برگزاری پانزدهمین جشن ازدواج زوج‌های آران و بیدگلی در این آستان خبر داد.

برگزاری جشن ازدواج زوج‌های آران و بیدگلی در جوار آستان فرزند حضرت علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی ناصریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پانزدهمین جشن ازدواج زوج‌های آران و بیدگلی با عنوان جشن «پیوند گل‌ها» عصر امروز به همت آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این جشن بزرگ ازدواج ویژه زوج‌های آران و بیدگلی در سالن شهید عربیان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه حضرت زهرا(س) بیان داشت: در این مراسم که به همت آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) و با همکاری این مؤسسه برگزار می‌شود، 110 زوج جوان آران و بیدگلی زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند.

ناصریان هدف از برگزاری این جشن را تسهیل در برگزاری جشن ازدواج جوانان، تحکیم بنیان خانواده و پیوند آن با معنویت عنوان کرد و افزود: ویژه‌برنامه‌های پانزدهمین دوره جشن پیوند گل‌ها از ساعت 17 امروز همزمان با شب ولادت حضرت زهرا (س) با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی حسن کرباسی در خصوص اهمیت ازدواج و همسرداری، تواشیح و مدیحه‌سرایی گروه خادمین هلال منیر، نمایش طنز خانواده و موسیقی محلی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشن است.

این عضو کمیته فرهنگی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تصریح کرد: همچنین در این مراسم علاوه بر اهدای هدایا به زوج‌های دارای اسامی و القاب حضرت زهرا(س)، همه زوج‌های جوان بر سفره عقد از تبرکی ویژه حضرت محمد هلال(ع) بهره‌مند می‌شوند.

ناصریان متذکر شد: هدایای ویژه‌ای نیز برای زوج‌های جوان در سفره عقد خدام افتخاری آستان مقدس هلال ابن علی(ع) در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، گرفتن عکس یادگاری زوج‌های جوان بر سر سفره عقد و نیز زیارت حرم حضرت محمد هلال ابن علی(ع) از جمله برنامه‌های پایانی این مراسم است.

آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول