اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی امتنان

2 بوشهری کارگر نمونه کشوری شدند

وحیدرضا زارعی‌فرد و شهربانو فرخنده از استان بوشهر به عنوان دو کارگر نمونه کشوری معرفی و از رئیس جمهور نشان ملی دریافت کردند.

2 بوشهری کارگر نمونه کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در یازدهمین جشنواره ملی امتنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد کارگران نمونه کشوری معرفی و از رئیس جمهور لوح افتخار و نشان ملی دریافت کردند.

در این بین دو کارگر نمونه بوشهری هم حضور داشتند که موفق شدند از رئیس جمهور نشان ملی دریافت کنند.

وحیدرضا زارعی فرد به دلیل ساخت نشانگر خرابی داخله تلفن با قابلیت نصب دایم در ورودی منازل و جدا سازی خطوط موفق به دریافت جایزه کارگر نمونه کشوری از رئیس جمهور شد.

همچنین شهربانو فرخنده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان به عنوان زن کارگر سرپرست خانوار نمونه کشور انتخاب و از دستان ریاست جمهوری لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

رئیس جمهور در بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه و نیز زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه یازدهمین جشنواره ملی امتنان با اهداء لوح تقدیر و تجلیل کرد.

رئیس جمهور در بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری و یازدهمین جشنواره ملی امتنان از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه از 11 نمونه سال گذشته، 12 گروه کاری نمونه، سه واحد نمونه کارگری کشوری، 3 گروه تلاشگر نمونه و 9 تن از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه کشور تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول