اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم خبر داد

برگزاری 45 ویژه‌برنامه روز کارگر در شهرستان جم

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم از برگزاری 45 ویژه‌برنامه روز کارگر در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 45 ویژه‌برنامه روز کارگر در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ایرج محبی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: اسلام به کارگران اهمیت زیادی می‌دهد و حمایت از قشر کارگر امری بسیار ارزشمند و مهم است و موجبات پیشرفت روزافزون جامعه و کشور می‌شود.

وی افزود: شهرستان جم دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه تولید است و کارگران نقش اساسی در رشد کمی و کیفی تولید دارند و امیدوار هستیم با حمایت بیشتر از کارگران شاهد ارتقای سطح کارگران باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم خاطر نشان کرد: روز جهانی کارگر، روز تکریم انسان‌هایی است که قدرت اندیشه و توان جسمی آنان در خدمت‌رسانی به تولید، اقتصاد و پیشـرفت کشور قرار دارد.

محبی‌زاده تصریح کرد: امروز شاهد نقش ممتاز کارگران در حیات اجتماعی و اقتصادی هستیم و روزبه‌روز نقش این قشر گسترده‌تر نیز می‌شود.

وی اضافه کرد: نقش کارگران در تثبیت نظام، دفاع مقدس، دفع تهدیدها و فتنه‌ها انکارناپذیر است و به حق نیز باید مقام آنان را ارج نهاد و برنامه‌های خوب و در شأن آنان برگزار کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم از برگزاری 45 ویژه‌برنامه روز کارگر در شهرستان جم خبر داد و گفت: در زمینه گرامیداشت مقام کارگر اقداماتی ارزشمند انجام شده و در راستای تجلیل از کارگران چندین جلسه برگزار شده که جلسات خوب و مؤثری در برگزاری با شکوه برنامه‌ها در این هفته بوده است.

محبی‌زاده افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدا، غبارروبی گلزار شهدا در گلزار شهدای جم، ارسال پیامک به جامعه هدف و مدیران شهرستان، حضور عموم کارگران و کارفرمایان با لباس‌های کارگری در نماز جمعه برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه از جمله این برنامه‌هاست.

وی ابراز داشت: دیدار کارگران و کارفرمایان با امام جمعه فرماندار شهرستان جم، ارسال لیست کارگران نمونه به‌همراه جوایز توسط شرکت‌های منطقه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان برای تقدیر از آنان در روز جهانی کار و کارگر و برگزاری مسابقات انشاءنویسی در سطح مدارس نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، دارت و طناب‌کشی، بازدید شورای تامین از واحدهای کارگری، برگزاری طرح ویزیت رایگان کارگران، بازدید از خانواده شهدای کارگر، همایش روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران نمونه نیز از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

محبی‌زاده خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با این اداره شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول