اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تبلیغات میدانی ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد/ ضعف در معرفی سرداران شهید استان به مردم

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که امروز از کوچه و خیابان‌های این استان مشاهده می‌شود این است که تبلیغات میدانی برای بصیرت‌بخشی به مردم و به خصوص جوانان رضایت‌بخش نیست.

تبلیغات میدانی ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد/ ضعف در معرفی سرداران شهید استان به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی عصر امروز در کارگروه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضا برگزار شد با تبریک زادروز تولد بی‌بی‌ ‌‌دو عالم حضرت زهرای مرضیه(س) و تبریک روز شوراها، اظهار کرد: امید است که مردم با توجه به عملکردها و با بینش و بصیرت بالا و تجاربی که در این زمینه دارند به فکر انتخاب اصلح در این انتخابات باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همه شما اعضای این کارگروه باید قبول داشته باشید که اکنون در این استان تبلیغات میدانی ضعیف است و اگر قبول ندارید می‌توانیم به صورت فیلم و یا تصاویر این موضوع را ثابت کنیم.

این مسئول ارشد در حوزه سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، تبلیغات برای مخاطبان عام را مهم دانست و گفت: دانشجویان و دانش‌آموزان منظور ما نیستند؛ بلکه مردم عادی که هر روز از کوچه و خیابان‌ها عبور می‌کنند هم نیاز به اینگونه تبلیغات دارند.

رضوانی در ادامه با تأکید بر اینکه باید در امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، افزود: از ریزترین موضوعات از جمله درج پیام‌های دینی و مذهبی و فرهنگی در فیش‌های آب و برق و گاز می‌توان این کار را آغاز کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گلایه فراوانی در این زمینه داشت به دیگر کار انجام نشده در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون و در مدت خدمت خود در استان ندیده‌ام که سرداران و شهدای شاخص این استان به درستی در کوچه و معابر و خیابان‌ها برای مردم و نسل جوان معرفی شده باشند.

رضوانی با توصیه به مدیران برای تجربه گرفتن از کارهایی که در شهرهای دیگر از جمله تهران صورت گرفته، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که این شهدای شاخص و سرداران شهید ما مهجور بمانند و جوانان کمتر آشنایی با آن‌ها داشته باشند.

این مسئول، دست‌کم گرفتن تبلیغات میدانی را نادرست خواند و گفت: کاری نداشته باشیم که مردم توجه می‌کنند یا نکنند، بلکه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش را کاری خوب و ارزنده دانست و گفت: اگر این کارها در چنین دستگاه‌هایی که با قشر آینده‌ساز سروکار دارد به خوبی انجام شود در آینده کمتر می‌شنویم که کسی بگوید عیسی به دین خود و موسی به دین خود و یا این‌که هرکس مواظب کلاه خود باشد که آن را باد نبرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول