اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

«جشن بزرگ میلاد کوثر» در قم برگزار می‌شود

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری قم از برگزاری «جشن بزرگ میلاد کوثر» در روز دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در قم خبر داد.

«جشن بزرگ میلاد کوثر» در قم برگزار می‌شود

معصومه ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های هفته زن که از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود اظهار کرد: جشنواره فاطمی از جمله برنامه‌های این ایام بوده که دهم اردیبهشت با حضور اعضای هیئت‌های ورزشی و جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه عمومی با حضور استاندار و مدعوین ادارات یازدهم اردیبهشت با همکاری بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری قم از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر خبر داد و افزود: این جشن دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های مهارتی در فرهنگسرای جوان و سرای سلامت از دیگر برنامه‌های هفته زن است.

ظهیری با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌ها در هفته زن گفت: این هفته فرصتی برای شناساندن الگوهای برتر و تکریم آنها است تا بیش از گذشته به امور خود اهتمام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه‌ای به هفته بزرگداشت مقام زن به دلیل جایگاه مادران و همسران صورت می‌گیرد ولی این به معنای محدود کردن برنامه‌ها به این هفته نیست.

هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از روز شنبه هفتم اردیبهشت تا جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برنامه‌ریزی و نامگذاری شده است که توسط ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در تهران و در تمام ستادهای استانی و شهرستانی در حال برنامه‌ریزی و جمع‌بندی نهایی است.

«زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد»، «زن، خلاقیت و نوآوری»، «زن، عفاف و مسئولیت اجتماعی»، «زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده»، «زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی»، «زن، ایثار و ولایت‌پذیری» و «زن، بصیرت و فرهنگ انتظار» عناوین ایام این هفته است.

انتهای پیام/78003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول