اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری جشن میلاد کوثر در آذربایجان غربی

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مناطق مختلف آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن میلاد کوثر در آذربایجان غربی

ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن میلاد دختر گرامی نبی‌اکرم (ص) متعاقب آن هفته زن و روز مادر را تبریک گفت و اظهار داشت: به این مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تدارک یافته است که جشن میلاد کوثر در راس آنها قرار دارد و در سراسر استان برپا می‌شود.

وی تاریخ برپایی این آئین را 11 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: با مشارکت بانوان مومن و عاشقان اهل بیت (ع) این مراسم در شهرهای مختلف آذربایجان غربی برپا می‌شود به طوری که در ارومیه نیز سه روز متوالی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود لیکن امیدوار هستیم مردم در این فضای معنوی حضور به هم رسانند.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی صدور بیانیه به مناسبت این روز فرخنده، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های روشنگری برای شناخت ابعاد مختلف شخصیت بانوی دو عالم را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود برنامه‌هایی که برای این ایام تدارک یافته است ضمن برخورداری از تنوع و جذابیت از محتوا نیز سرشار شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته زن برای طیف وسیعی از بانوان جامعه تدارک یافته است، گفت: آن طور که تخمین زده شده است حدود 82 هزار نفر اقبال حضور در این برنامه‌ها، جلسات و جشن‌ها را پیدا کرده و از برنامه‌های تدارک یافته اعم از سخنرانی و .. بهره ببرند.

عدلی بر لزوم آغاز مطالعات پژوهشی پیرامون شخصیت برجسته حضرت فاطمه (س) تاکید کرد و گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه یک اسوه و الگوی تمام عیار برای عالم بشریت هستند و در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، دینی و ... برای زنان و مردان الهام‌ بخش هستند بنابراین در راستای شناخت عمیق و معرفی ایشان به نسل‌های جدید باید گام برداشته شود.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی زنان و دختران را برای الهام گرفتن از این بانوی بزرگوار دعوت کرد و اظهار داشت: ولایتمداری، عفت، پاکدامنی، علم و .. از ویژگی‌های بارز ایشان قلمداد می‌شود به طوری که در همه برهه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز اسلام یار و یاور حضرت علی (ع) بودند بنابراین لازم است زنان و دختران از ایشان درس گرفته و در چنین مسیری قرار بگیرند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول