اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد خراسان‌رضوی خبر داد

ارسال بیش از 100 اثر به جشنواره ملی شعر کوثر

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‎رضوی از ارسال بیش از صد اثر به جشنواره ملی شعر کوثر خبر داد.

ارسال بیش از 100 اثر به جشنواره ملی شعر کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مسگرانی صبح امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی جشنواره شعر کوثر اظهارداشت: بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان‌های خراسان‌رضوی، اصفهان و تهران است.

وی افزود: معمولا در جشنواره‌ها شاهد ارسال آثار بیشتری در روزهای پایانی هستیم.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پنجم اردیبهشت‌ماه امسال عنوان کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه این جشنواره به آدرس adabi.ostan@yahoo.com ارسال نمایند.

مسگرانی اظهارداشت: این جشنواره در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان و با موضوعات سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س)، عفاف و حجاب، همسرداری، صبر و حلم، ولایتمداری و مادر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره دهم اردیبهشت ماه با حضور شعرای مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود، که سعی می‌کنیم از شعرای زن مطرح کشور نیز جهت حضور در جشنواره دعوت کنیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد خراسان‌رضوی از چاپ آثار برگزیده جشنواره خبر داد و افزود: کتاب آثار منتخب جشنواره همزمان با اختتامیه جشنواره ملی کوثر رونمایی می‌شود، همچنین در اختتامیه جشنواره از چند شاعر برگزیده نیز تقدیر می‎شود.

مسگرانی گفت: این جشنواره توسط امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول