اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان:

جشن‏های میلاد کوثر در سراسر استان سمنان برگزار می‏شود

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری جشن‏های میلاد کوثر در سراسر استان سمنان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ فاطمی جهان‏شمول است و باید به صورت جهانی عملیاتی شود.

جشن‏های میلاد کوثر در سراسر استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، زهره درزی‌حرفه در جلسه بزرگداشت هفته کوثر که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: ایران حقیقتاً کشوری علوی و فاطمی است؛ بنابراین اخلاق و معنویت باید بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

وی گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی، تبیین عفاف و حجاب در حوزه تئوریک، الگوسازی کارآمد و تاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی را از اهداف برگزاری بزرگداشت میلاد کوثر عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان خاطرنشان کرد: تجلیل از مادران نمونه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در برنامه‌های هفته زن از دیگر اهداف برگزاری بزرگداشت میلاد کوثر است.

درزی‌حرفه بیان داشت: سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی در جامعه اسلامی است و هرگونه تلاش برای آشنایی مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه تاثیرگذار بوده و در راستای اعتلای فرهنگ اجتماعی نقش مثبتی ایفا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در وانفسای ترویج فرهنگ منحط غرب در جهان، بی‏شک جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی هدفی والا محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان عناوینی همچون حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد، خلاقیت و نوآوری، عفاف و مسئولیت اجتماعی، تربیت و تحکیم بنیان خانواده، معنویت و سبک زندگی فاطمی، ایثار و ولایت‌پذیری، بصیرت و فرهنگ انتظار را روزشمار هفته زن عنوان کرد.

درزی‌حرفه یادآور شد: ستاد بزرگداشت میلاد کوثر و هفته زن در سطح استان با ریاست فرمانده سپاه استان سمنان و دبیری رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان و مشارکت و حضور معاونت‌های سپاه و اقشار تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این ستاد، پنج کمیته برنامه‌ریزی و محتوا، فرهنگی، روابط عمومی، عملیات و پشتیبانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول