اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان قم:

شطرنج‌بازان قم برای درخشش در مسابقات کشوری مهیا می‌شوند

رئیس هیئت شطرنج قم گفت: شطرنج‌بازان استان در تمام رده‌های سنی برای درخشش در رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

شطرنج‌بازان قم برای درخشش در مسابقات کشوری مهیا می‌شوند

حسین رحمتی‌نشاط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به دوره‌های آموزشی متعددی که در رده‌های سنی مختلف در هیئت برگزار کرده‌ایم، چند چهره خوب و مستعد شناسایی شدند و این شطرنج‌بازان زیر نظر مربیان با دانش شطرنج قم برای حضور در مسابقات کشوری در پی کسب آمادگی لازم و به دنبال موفقیت هستند.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر شطرنج قم حضور موفقی در مسابقات کشوری داشته است و با موافقت فدراسیون شطرنج توانستیم میزبانی رقابت‌های لیگ شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور را در قم به عهده بگیریم و در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور فعالی داشته‌ باشیم.

رئیس هیئت شطرنج استان قم با بیان اینکه امسال قصد داریم تیم‌هایی قوی را به مسابقات مختلف اعزام کنیم، افزود: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی پیشکسوتان در قم شطرنج‌بازان خوبی حضور دارند که می‌توانند در سال جاری در رقابت‌های کشوری برای ورزش قم افتخار کسب کنند.

وی یاد‌آور شد: شطرنج قم در آخرین رقابت سال 1391 درخشش خوبی در مسابقات بین‌المللی جام خزر داشت و در پایان این دوره از پیکارها که با شرکت برترین‌های شطرنج کشورمان و نزدیک به 10 کشور خارجی در رشت برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

رحمتی‌نشاط اضافه کرد: مصطفی سخایی از چهره‌های آینده‌دار شطرنج قم و یکی از اعضای تیم شطرنج تربیت بدنی قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان در این دوره از پیکارها با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت حضور موفق و درخشان در پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان است.

رئیس هیئت شطرنج استان قم با بیان اینکه از امسال بانوان شطرنج‌باز قم وارد لیگ باشگاه‌های کشور خواهند شد، گفت: با حضور امسال تیم شطرنج تربیت بدنی قم در مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور که با عنوان جام اندیشمندان برگزار می‌شود، قم پنجمین سال حضور متوالی در لیگ برتر شطرنج کشور را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول