اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم:

به درخشش ووینام‌کاران قم در انتخابی تیم ملی مطمئن هستیم

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: با اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور بهترین ووینام‌کاران استان‌های مختلف برگزار می‌شود، اما به موفقیت و درخشش ووینام‌کاران قم در کسب مدال از این دوره مطمئن هستیم.

به درخشش ووینام‌کاران قم در انتخابی تیم ملی مطمئن هستیم

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم ووینام قم با آمادگی کامل و با ترکیبی از بهترین‌های رزمی‌کاران استان قم به مصاف حریفان می‌رود تا بیشترین سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: در پیکارهای این دوره نفرات بسیار خوبی در ترکیب تیم ووینام استان قم حضور دارند،‌ ضمن اینکه از ووینام‌کارانی بهره می‌بریم که ماه‌ها زیر نظر مربیان با تجربه ووینام قم در شرایط سخت و فشرده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: تلاش دسته جمعی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان با همکاران ما در هیئت سبب شده تا این دوره در مقایسه با دوره‌های قبل با کیفیت بهتری برگزار شود و رضایتمندی علاقمندان و حاضران در مسابقات فراهم شود.

این مسئول افزود: پیکارهای انتخابی تیم ملی ووینام نخستین رویداد رسمی است که در بین تمام رشته‌های ورزشی در سال جدید به میزبانی قم برگزار می‌شود و قطعا در کنار سایر اعضای تیم ووینام قم تلاش می‌کنیم میزبانی شایسته از نظر درخشش ووینام‌کاران استان در این دوره باشیم.

اردستانی اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووینام برای رزمی‌کاران قمی یکی از بزرگ‌ترین میادین رسمی ووینام در سال جدید است که موفقیت در آن اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه برگزاری این مسابقات در قم فرصت مغتنمی است که ما باید از آن استفاده کنیم تا ووینام استان قم در مسیر پیشرفت بیشتر قرار گیرد.

وی یادآور شد: هدف مجموعه ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در کنار یکدیگر، اعتلای ورزش و نام ووینام استان قم در کشور است و برای این منظور تلاش می‌کنیم در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی به نتایج شایسته و لایق ووینام قم دست یابیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: ووینام ورزشی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر بر روی آن در میادین مختلف کشوری و بین‌المللی برای استان قم انتظار کسب افتخارات قابل توجهی را داشت اتفاقی که با درخشش بانوان و آقایان رزمی‌کار در سال‌های اخیر بارها رخ داده، اما در این میان حمایت از قهرمان نیز شرط مهمی است.

اردستانی متذکر شد: این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووینام کشور از نظر حضور تیم‌ها و رزمی‌کاران مطرح کیفیت قابل توجهی خواهد داشت و حضور برترین‌های ووینام کشورمان نیز سبب می‌شود شاهد رقابت‌های جذاب و سطح فنی و کیفی بالاتری در این دوره باشیم.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووینام کشورمان از سوم تا ششم اردیبهشت ماه با حضور ووینام‌کاران استان‌های مختلف کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول