اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور گزارش می‌دهد

درخشش خوزستانی‌ها در 3 وزن اول

در نخستین روز مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور که در شهرکرد در حال برگزاری است، فرنگی‌کاران خوزستانی در سه وزن به مقام اول رسیدند.

درخشش خوزستانی‌ها در 3 وزن اول

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور که صبح امروز در شهرکرد آغاز شده است دقایقی پیش به پایان رسید و نفرات برتر چهار وزن نخست این رقابت‌ها مشخص شدند.

کشتی‌گیران تیم کشتی فرنگی خوزستان در چهار وزن نخست این رقابت‌ها درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و توانستند در سه وزن، مقام اول را کسب کنند.

در روز نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی‌فرنگی کشور، فرشاد عیسی‌وند در وزن 50 کیلوگرم از تیم خوزستان، مصطفی بهزادی‌مقدم در وزن 55 کیلوگرم از تیم خوزستان، امید قادری‌فریمانی در وزن 60 کیلوگرم از خراسان رضوی و رامین طاهری باز هم از خوزستان به اردوی تیم ملی ایران راه یافتند.

وزن‌کشی اوزان 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان دقایقی دیگر برگزار و کشتی‌گیران حریفان خود را در این دوره از مسابقات خواهند شناخت.

براساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان  کشورمان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی تایلند و مسابقات جهانی بلغارستان دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/68008/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول