اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ میلاد کوثر در سراوان

معاون فرماندار سراوان گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته زن، همایش بزرگ میلاد کوثر در شهرستان سراوان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ میلاد کوثر در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حمیدرضا وکیلی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و اعلام برنامه‌های محوری بزرگداشت روز مادر و هفته زن در حوزه بانوان اظهار داشت: زنان مسلمان ایران در تمامی عرصه‌ها حضور و نقش پر رنگی داشته و دارند.

وی افزود: از آنجایی که فاطمه زهرا (س) الگوی دو جهان است، تمام مادران و زنان ایران زمین با الگوگیری از ایشان از زمان انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند.

معاون فرماندار سراوان بیان داشت: زنان ایرانی با تربیت فرزندانی که برای دفاع از آبادانی و سازندگی کشور شهید شدند نقش گسترده، بجا و ماندگار خود را برای همه جهانیان واضح و اثبات ساختند.

وکیلی ادامه داد: همچنین نقش و حضور زنان در تمام میادین، پویایی، بصیرت و سرزندگی زنان ایرانی را نشان می‌دهد.

این مسئول گفت: باید با برنامه‌ریزی و تقسیم کار درست و حضور پررنگ در برنامه‌ها در زمینه تکریم و بزرگداشت این مناسبت بزرگ کوشش شود.

معاون فرماندار سراوان در ادامه اهم برنامه‌های هفته زن را برگزاری برنامه تجدید میثاق با شهدا با حضور رابطان تمام ادارات در مزار شهدا، بازدید از بند نسوان زندان، برگزاری همایش بزرگ میلاد کوثر با همکاری و حضور فعال تمامی رابطان ادارات نام برد.

مسئول امور بانوان فرمانداری سراوان هم در ادامه این جلسه ضمن تشکر از حضور نمایندگان ادارات در حوزه بانوان گفت: امیدواریم که بتوان همچون سال‌های گذشته با همکاری و همیاری فرمانداری و تمامی ادارات، برنامه‌های پرباری را برگزار کنیم تا همه در بزرگداشت این مناسبت فرخنده و مهم سهم داشته باشند.

فرشته حسین‌بر افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، عیادت و پذیرایی از بخش زنان و زایشگاه بیمارستان، بازدید و اهدا وسائل اشتغالزایی به بند نسوان زندان، برگزاری مسابقات مقاله نویسی، برگزاری جشنواره غذایی، تقدیر از مادران نمونه شهرستان، تقدیر از زنان خودسرپرست نمونه کمیته امداد، تقدیر از زنان مددجوی نمونه بهزیستی، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، ازدواج، مباحث تربیتی و سلامت وی‍ژه بانوان برای دانش‌آموزان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و بانوان ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی بانوان، تقدیر و حمایت از زنان برتر مشاغل خانگی و بازدید و تقدیر از تعاونی‌های زنان از جمله برنامه‌های پیشنهادی امور بانوان فرمانداری به مناسبت هفته زن است.

در ادامه این جلسه رابطان ادارات نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در این جلسه مقرر شد، اداره ثبت احوال، آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه آزاد، بنیاد شهید، دانشگاه پیام‌نور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، کانون پرورش فکری و کمیته امداد کمک‌های خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته زن اعلام کنند.

تجلیل و اهدا تقدیرنامه به رابطان ادارات هم توسط امور بانوان فرمانداری شهرستان سراوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول