اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

برخی شوراها به خاطر جهت‌گیری اشتباه، معضل شده‌اند / لزوم انتخاب افراد دردمند

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه برخی شوراها به خاطر جهت‌‌گیری و حرکت اشتباه، برای منطقه خود معضل شده‌اند، گفت: برای جلوگیری از وقوع این مشکلات باید افرادی دردمند و پیگیر رفع مشکلات را انتخاب کرد.

برخی شوراها به خاطر جهت‌گیری اشتباه، معضل شده‌اند / لزوم انتخاب افراد دردمند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت مقوله شوراها در جامعه اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا، مردم باید با هوشیاری افرادی مردمی، کارآمد، متخصص و متعهد را انتخاب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید افراد دارای تخصص‌های مختلف در مجموعه شوراها حضور داشته باشند، افزود: این مجموعه باید مشکلات مردم را شناسایی، پیگیری و در حد اختیار خود حل و فصل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در مسیر صحیح حرکت کرد، ادامه داد: حرکت و فعالیت در مسیر درست و صحیح زمینه‌ساز پیشبرد بهتر امور و رفع و رجوع مشکلات است پس باید اعضای شوراها این مهم را مد نظر داشته باشند.

*باید از حزب‌بازی و لابی‌گری دوری کرد

وی با اشاره به اینکه برخی از شوراها به خاطر جهت‌‌گیری و حرکت اشتباه، برای منطقه خود معضل شده‌اند، تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع این مشکلات باید افرادی دردمند و پیگیر مشکلات را انتخاب کرد.

آریایی‌نژاد با تأکید بر اینکه باید از حزب‌بازی و لابی‌گری دوری کرد، گفت: برخی از افراد با کمک مالی قصد روی کار آوردن کسانی را دارند که به نفع آنها حرکت کند، پس باید مراقب بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه انتخاب با مردم است، ابراز داشت: فقط باید فضا و مسیر طوری روشن شود که مردم با هوشیاری و بصیرت نسبت به انتخاب افراد ولایی و کاردان اقدام کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مردم ما با پیشینه خوب خود و با آگاهی و بصیرتی که دارند سعی می‌کنند افراد مناسبی را انتخاب کنند.

 انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول