اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب محورهای کاربردی در رسانه ملی

کتاب «اشخاص و گروه‏ها در قرآن» منتشر شد

کتاب «اشخاص و گروه‏‌ها در قرآن (محورهای کاربردی در رسانه ملی)» به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

کتاب «اشخاص و گروه‏ها در قرآن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در کتاب اشخاص و گروه‏‌ها در قرآن (محورهای کاربردی در رسانه ملی) مباحثی در زمینه دسته‌بندی شخصیت‌ها در قرآن، طرح و تبیین مسئله، پیامبرانی که نامشان در قرآن ذکر شده است، مردانی که عملکرد مثبت داشتند، زنانی که عملکرد مثبت داشتند و شخصیت‏های گروهی ارائه شده است.

بیان کاربرد شخصیت‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و آشنایی با زندگی و خصوصیات شخصیت‌های قرآنی و استفاده در برنامه‌ها به‌ عنوان ابزاری تبلیغی برای تقویت جنبه‌های دینی و معنوی از جمله اهداف نویسنده این کتاب است.

استفاده از الگوهای صحیح و مناسب با توجه به شخصیت‌های مثبت، پند و عبرت‌گیری از سرنوشت شخصیت‌های منفی، عاقبت هر گروه در برنامه‌سازی و بررسی ویژگی هر یک از شخصیت‌ها از نظر ابعاد مختلف فردی، اخلاقی، عقیدتی، تبلیغی و... برای شناخت کامل آنها و استفاده در برنامه‌سازی مستند را می‌توان از اهداف این کتاب برشمرد.

نویسنده این کتاب تلاش کرده است با بیان شخصیت‌های مثبت و منفی از مردان و زنان و بیان شناسه‌های مختلف زندگی آنها مانند شناسه‌های اسمی، رفتاری، اخلاقی، تبلیغی و... گامی در راستای معرفی آنها بردارد.

کتاب اشخاص و گروه‏ها در قرآن (محورهای کاربردی در رسانه ملی) توسط فاطمه شریفی تدوین شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در شمارگان هزار و 200 عدد و قیمت 92 هزار ریال منتشر شد.

انتهای پیام/78003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول